МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Історія педагогіки
Тема 7. ВИДАТНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПЕДАГОГ В.А.СУХОМЛИНСКИЙ
Мета: вивчити педагогічну систему В.А.Сухомлинського, її гуманістичний і демократичний характер, сформулювати основні характеристики морально-етичної системи і їх конкретний вираз в організації педагогічного процесу; показати дбайливе відношення В.А.Сухомлинського до дитини, принципи розвитку феноменів її духовного і інтелектуального життя, прослідкувати зв'язок внутрішнього світу дитини з практичною діяльністю, що ускладнюється, і принципи її організації. Основні поняття: мета виховання, що виховує навчання, духовна чуйність, культура відчуттів, етична освіта, естетичне виховання, доброта, працьовитість, трудова культура, система трудового виховання, культурні цінності, духовні блага, сімейно-шкільне виховання, обов’язок, гідність, честь, совість, скромність, думання, безкорисливість, людяність вчителя, батьківська педагогіка, культ матері, праця душі, цілеполагання, краса.
План 1. Життя і педагогічна діяльність В.А.Сухомлинського. Морально-етичні і народні основи його педагогіки. 2. Шляхи вдосконалення змісту освіти і забезпечення "радості розумової праці" учнів. 3. Взаємозв'язок етичного, трудового і естетичного виховання в педагогічній теорії і практиці В.А.Сухомлинського. 4. Проблеми громадянського виховання і формування творчої особистості в педагогічній спадщині В.А.Сухомлинського. 5. В.А.Сухомлинський про «мудру владу колективу». 6. Зв'язок шкільного і сімейного виховання в педагогічній теорії і практиці В.А.Сухомлинського. Теми рефератів 1. Система трудового виховання В.А.Сухомлинського. 2. Система естетичного виховання В.А.Сухомлинського. 3. "Як живий з живими кажучи..." /Пряме звернення В.А. Сухомлинського до молоді в його книгах.
|
||||||||
|