МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Типи і структура спеціалізованих уроків
ТИПИ УРОКІВ
УРОК ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Дидактичні завдання — засвоєння нових понять і способів дій, самостійної пошукової діяльності, формування системи ціннісної орієнтації. Форми вивчення: лекція, пояснення вчителя із залученням учнів до обговорення окремих питань, евристична бесіда, самостійна робота з підручником. Види уроків: урок-лекція, кіноурок, урок теоретичних і практичних самостійних робіт (дослідницького типа), урок змішаний (поєднання різних видів уроку на одному уроці). Прийоми активізації пізнавальної діяльності: подання викладу нового матеріалу проблемного характеру, використання вчителем яскравих прикладів, підключення учнів до обговорення їх, використання наочно-образного матеріалу і технічних засобів навчання. В ході вивчення нового матеріалу йде і робота по впорядковуванню і закріпленню раніше засвоєного. УРОК ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИКІВ|навичок| Дидактичні завдання: а) систематизація і узагальнення нових знань; би) повторення і закріплення раніше засвоєних знань; у) застосування знань з практики для поглиблення і розширення засвоєних знань; г) формування умінь і навиків; д) контроль за ходом вивчення навчальної майстерності і вдосконалення знань, умінь і навиків. Цей тип уроку розбивається на декілька типів|типи|: - уроки закріплення матеріалу, що вивчається; - уроки повторення; - уроки комплексного застосування знань, умінь і| навиків|навичок|; уроки формування умінь і навиків|навичок|. Види уроків цього типу|типу|: · уроки самостійних робіт (репродуктивного типу|типу| — усних або письмових вправ); · урок-лабораторна| робота; · урок практичних робіт; · урок-екскурсія|; · урок-семінар| (одночасне повторення, застосування|, і систематизація знань, закріплення умінь і навиків|навичок|. При плануванні уроку разом з повторенням можна організувати і контроль, і систематизацію знань|). Головне, щоб|аби| на цих уроках правильно поєднувалися|сполучалися| фронтальне і індивідуальне опитування|опитування| учнів з|із| письмовими|, усними і практичними вправами, а також з|із| організацією самостійної навчальної роботи. УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Два основні дидактичні завдання встановлення рівня опанування учнями теоретичними знаннями і методами пізнавальної діяльності з ключових питань програми. Оцінювання знань, умінь і навиків|навичок| учнів по всьому програмному| матеріалу. Використовуються всі основні види уроків. Вчитель|учитель| при проведенні уроку заздалегідь|наперед| позначає|значить| питання – проблеми для повторення, зарані вказує|указує| джерела, якими учням необхідно користуватися|, проводить при необхідності оглядові лекції, задає завдання|задавання| учням для колективно-групового| їх виконання поза|зовні| уроком, проводить консультації| як групові, так і індивідуальні, співбесіди по ходу підготовки учнів до майбутнього|прийдешнього| уроку|, дає рекомендації по самостійній роботі. Види уроків: - проблемні дискусії; - уроки-семінари|; - уроки, на яких учні цілеспрямовано (окремо або групами) вирішують|рішають| творчі завдання|задачі| теоретичного| або практичного характеру. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|