МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.
В пасажирських перевезеннях сервіс представляє собою систему послуг, реалізація яких покращує умови перевезень пасажирів і сприяє підвищенню конкурентноздатності того чи іншого виду транспорту (транспортного підприємства). В основу сервісного обслуговування пасажирів транспортним підприємствам необхідно покладати наступні принципи [16]: - обов’язковість надання пасажирам комплексу послуг в пунктах відправлення-призначення і в процесі перевезення; - необов’язковість використанняпасажирами всіх запропонованих сервісних послуг, а пасажирські компанії не мають права нав’язувати пасажирам послуги; - еластичність сервіса, яка передбачає широкий діапазон послуг, а конкретні послуги вибирає сам пасажир; - зручність сервісних послуг – послуги необхідно надавати в певному місці, в час і в такій формі, які задовольняють бажання пасажира; - технічна адекватність сервіса передбачає необхідність забезпечення технічного стану транспортних засобів і їх оснащення вимогам користувачів транспортних послуг; - інформація пасажирів, їх відгуки про якість виконання сервісних послуг, їх побажання щодо поліпшення обслуговування; - виважена цінова політика в сфері сервіса повинна бути спрямованою на залучення більшої кількості пасажирів і служити не лише як джерело додаткового прибутку, а і підвищувати авторитет транспортної компанії і довіру до неї пасажирів; - гарантована відповідність якості реалізуємих послуг, яку очікують пасажири на підставі інформації компанії про ці послуги. Основними задачами транспортного сервісу є наступні [16]: - зростання доходів від пасажирських перевезень і виконання послуг; - проведення маркетингових досліджень попиту населення на перевезення і послуги; - проведення ліцензування, стандартизації і сертифікації послуг; - створення державної інформаційної системи резервування і продажу основних та додаткових послуг; - розробка правил і умов перевезень пасажирів; - визначення економічно доцільної вартості проїзда і сервісних послуг з урахуванням їх конкурентоспроможності; - інформаційне забезпечення обслуговування пасажирів про послуги, що надаються транспортною компанією; В сервісі пасажирських перевезень основним об’єктом є людина через те, що сервісні послуги виконуються для задоволення потреб людини, які виникають при її перевезенні. В нашому суспільстві людина в різних аспектах вивчається в багатьох науках. Для пасажирського транспорту дуже корисною є наука, яка називається сервісологією. Сервісологія – наука про людину, її місце в суспільстві, природу, індивідуальні її потреби і її психофізичні можливості. За допомогою сервісології визначаються всі потреби людини як біологічного об’єкта (потреби, направлені на життєзабезпечення людського організму), так і як особистості (потреби, які виникають в залежності від рівня культури людини, її інтересів, ідеалів, способності, характеру і освіти). Із розвитком суспільства, освіти, підвищенням його загального культурного рівня потреби особистості в обслуговуванні по відношенню до біологічних зростають в багато разів. Сервісологія надає можливість вивчити потреби людини в залежності від впливу змін навколишнього світу, класифікувати і згрупувати їх за близькими ознаками, оцінити соціальне їх значення і визначити економічну вигоду від реалізації послуг, підготовлених для задоволення цих потреб в умовах здійснення пасажирських перевезень.
Читайте також:
|
||||||||
|