Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






А їхня енергія може бути використана

для поліп­шення стосунків.

Провідним фактором в опорі зовнішньому тиску і маніпулю­ванню виступає особистісний потенціал, особистісна сила, що являє собою стійкість до зов­нішнього впливу й одночасно силу власного впливу на людей.

Вона включає наступні перемінні:

Ø «складність» внутрішнього світу;

Ø багатство значеннєвих зв'язків із зовнішніми контекстами;

Ø «укорінення» особистісних структур (особистість має гли­бокі корені);

^ясність внутрішніх пріоритетів і одночасна поступливість у непринципових моментах;

Ø гнучкість у засобах і стійкість у цілях;

Ø духовна зрілість, коли життєві цілі такі, що пролягають по­за межами досягнення в рамках одного людського життя.

Особистісна сила тим вище, чим вище духовність людини. Протистояти чужому впливу можна за допомогою свого особистісного впливу. Таким чином, особистісний потенціал, що включає духовну зрі­лість і свободу людини від усякого роду стереотипів, є одночасно потенціалом особистісного впливу і протистояння чужому впливу.

 


 

Тема 7. УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ

6 год.

ПЛАН

1. Поняття та типологія конфліктогенів.

Правила безконфліктної поведінки.

2. Формула конфлікту. Типологія конфліктів.

3. Дії в конфліктній ситуації.

4. Конфліктні особистості

5. Основні правила переконання

6. Стратегія поведінки у конфліктній ситуації.

a. Модель «відхід»

b. Модель «придушення»

c. Модель «виграти – програти»

d. Модель «компроміс»

e. Модель «виграти – виграти»

f. Практичні рекомендації

 

1 питання. Поняття та типологія конфліктогенів. Правила безконфліктної поведінки

Конфліктогени – слова, дії або бездіяльність, здатні призвести до конфлікту.

Закономірність ескалації конфліктогенів: на конфліктоген на нашу адресу ми намагаємося відповісти сильнішим конфліктогеном, нерідко максимальним – щоб компенсувати свій психологічний програш. Тому сила конфліктогенів стрімко наростає.

Наше завдання: протистояти ескалації конфліктогенів.

Перший конфліктоген найчастіше буває ненавмисним, випадковим – наслідком збігу обставин.

ВИПАДКОВІ КОНФЛІКТИ:

Перший конфліктоген
 
 

Більш сильний конфліктоген у відповідь Ще сильніший конфліктоген у відповідь
 
 

Ще сильніший конфліктоген у відповідь Конфлікт
 
 


Приклад: чоловік скинув горнятко. (Це мій приклад, а ви придумайте свій)

ПРАВИЛА БЕЗКОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ:

Ø Не допускайте конфліктогенів.

Ø Не відповідайте конфліктогеном на конфліктоген.

Ø Виявляйте емпатію до співрозмовника.

Ø Посилайте якомога більше доброзичливих сигналів на адресу співрозмовника.

 




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Треба також пам'ятати, | Типи конфліктогенів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.