МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ1) Що таке командоапарат? 2) Що таке датчик? 3) Які є похибки у датчиків? Що впливає на їх величину? Чим вони викликані? 4) Як виглядає залежність відносної похибки від вхідної величини датчика? 5) Область застосування датчиків та командоконтролерів. 6) Які існують заходи для зменшення похибки? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8 БЕЗКОНТАКТНІ АПАРАТИ
Мета роботи – вивчення конструкції, основних параметрів, умов вибору безконтактних апаратів.
Програма роботи 1) Вивчення конструкції, основних параметрів та умов вибору безконтактних апаратів [1, с. 264-277; 2, с. 403-466; 4, с. 39-42]. 2) Складання схеми та перевірка у роботі тиристорного та транзисторного ключів. 3) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.
Індивідуальне завдання Згідно з таблицею 8.1 кожен студент виконує детальне розглядання електричного апарату.
Таблиця 8.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 8
Зміст звіту про роботу 8.3.1 Мета роботи. 8.3.2 Призначення безконтактних апаратів. 8.3.3 Класифікація безконтактних апаратів. 8.3.4 Вимоги, що висуваються до безконтактних апаратів. 8.3.5 Переваги безконтактних апаратів перед контактними. 8.3.6 Привести структурну схему напівпровідникового вимикача змінного струму. Пояснити роботу схеми. 8.3.7 Привести структурну схему напівпровідникового вимикача постійного струму. Пояснити роботу схеми. 8.3.8 Детальна відповідь на індивідуальне завдання (конструкція, основні параметри, характеристики, режим роботи, переваги, недоліки, область застосування, маркування).
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ 1) Призначення та класифікація безконтактних апаратів. 2) Перерахуйте основні переваги безконтактних апаратів перед контактними. Вкажіть їх недоліки. 3) Назвіть область раціонального застосування безконтактних апаратів. Які Ви бачите перспективи розвитку? 4) Для яких видів навантаження доцільно застосовувати тиристорний пуск асинхронного двигуна при обмеженому пусковому струмі? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 9 МЕТОДИ ГАСІННЯ ДУГИ В АПАРАТАХ ПОНАД 1 кВ
Мета роботи – вивчення існуючих методів гасіння електричної дуги, їх переваг, недоліків, галузі застосування та ознайомлення з конструкцією дугогасних пристроїв в електричних апаратах понад 1 кВ.
|
||||||||||||||||||||||
|