МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Індивідуальне завданняЗгідно з таблицею 10.1 кожен студент виконує детальне розглядання конструкції, та технічних характеристик вказаного типу роз’єднувача.
Таблиця 10.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 10
Зміст звіту про роботу 1) Мета роботи. 2) Зображення роз’єднувача та його габаритних розмірів згідно з індивідуальним завданням, перелік елементів конструкції, його особливості у порівнянні з іншими, галузь застосування. 3) Технічні характеристики (у вигляді таблиці) з зазначенням діапазону значень для даного типу роз’єднувача. 4) Умови вибору роз’єднувача.
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ 1) Що таке роз’єднувач та для чого він призначений? 2) Яка послідовність операцій роз’єднувачем, чим забезпечується їх правильне виконання? 3) Які бувають різновиди конструкцій роз’єднувачів, чим вони обумовлені? 4) За якими зовнішніми ознаками можливо відрізнити роз’єднувачі внутрішньої та зовнішньої установки? 5) Назвіть умови вибору роз’єднувача. 6) З якого класу напруги роз’єднувачі виконуються у однополюсному виконанні, чим це обумовлене? 7) Чим визвано складне переміщення ножа у роз’єднувачах навпівпантографного типу? 8) Зобразити конструкцію (схематично) роз’єднувача типу ВР. 9) Зобразити конструкцію (схематично) роз’єднувача типу РНДЗ. 10) Зобразити конструкцію (схематично) роз’єднувача типу РГ. 11) Зобразити конструкцію (схематично) роз’єднувача типу РПГ. 12) Зобразити конструкцію (схематично) роз’єднувача типу РПН. 13) Що таке електродинамічний компенсатор? 14) Які бувають види приводу у роз’єднувачів різних класів напруги? 15) Що таке блокіровка, навіщо вона використовується у роз’єднувачах? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 11 ВИСОКОВОЛЬТНІ ВИМИКАЧІ
Мета роботи – вивчити призначення, конструкцію, принцип дії, технічні характеристики, умови вибору та галузі застосування високовольтних вимикачів. Програма роботи 1) Вивчити: – призначення основні технічні параметри та умови вибору вимикача [3, с. 237-239, 269]; – різновиди вимикачів, особливості їх конструкції (контактна система, дугогасна система), їх переваги та недоліки, галузь застосування: а) вимикачі з великим та малим об’ємом масла [3, с. 239-247]; б) повітряні вимикачі [3, с. 248-257]; в) електромагнітні вимикачі [3, с. 257-259]; г) вакуумні вимикачі [3, с. 259-264]; д) елегазові вимикачі [3, с. 264-268]; – приводи вимикачів [3, с. 269-274]. 2) Ознайомлення з експонатами електричних апаратів у лабораторії. 3) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.
|
||||||||||||||||||||
|