МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ1) Яке призначення ТН, із чого він складається? 2) В чому полягає різниця між трансформаторами типу НОЛ та ЗНОЛ, за якими схемами виконують їх приєднання до мережі? 3) Які бувають похибки вимірювань ТН (пояснити за допомогою векторної діаграми), пояснити поняття класу точності? 4) Які причини виникнення похибки вимірювань? 5) Навіщо виконують каскадні схеми з’єднання обмоток ТН? 6) Чому необхідно заземлення вторинної обмотки? 7) Як впливає величина номінальної напруги на конструкцію ТН? 8) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу НОМ, ЗНОМ. 9) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу НОЛ, ЗНОЛ. 10) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу НТМИ. 11) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу НКФ. 12) Зобразити конструкцію (схематично) трансформатору типу НДЕ. 13) На які номінальні похибки виготовляють ТН, для чого вони використовуються? 14) Чому магнітна система ТН що використовують для контролю ізоляції виготовляють з п’ятьма стержнями? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 15 РОЗРЯДНИКИ, ОБМЕЖУВАЧІ ПЕРЕНАПРУГ
Мета роботи – вивчити призначення, конструкції, принцип дії, технічні характеристики, умови вибору, схеми підключення та галузі застосування розрядників та обмежувачів перенапруг.
Програма роботи 1) Вивчити: – призначення розрядників та обмежувачів перенапруг, а також принцип їх роботи [1, с. 176, 2, с. 629-631, 639, 4, с. 211, 213]; – основні параметри розрядників та обмежувачів перенапруг, умови вибору [1, с. 176, 2, с. 631]; – різновиди конструкцій розрядників, галузь їх застосування [1, с. 176-179, 2, с. 631-638, 4, с. 211-212]; – конструкція обмежувачів перенапруги [2, с. 639]; 2) Ознайомлення з експонатами електричних апаратів у лабораторії. 3) Складання звіту про роботу згідно свого індивідуального завдання.
Індивідуальне завдання Згідно з таблицею 15.1 кожен студент виконує детальне розглядання конструкції, та технічних характеристик вказаного типу розрядника або обмежувача перенапруги.
Таблиця 15.1 – Варіанти індивідуальних завдань для лабораторної роботи № 15
|
||||||||||||||||||||
|