МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Чи згідні ви із тим, що саме таку основу слід вбачати у принциповій єдності суспільства? Наведіть аргументи як на користь даного твердження, так і проти нього."Під усякими механічними зовнішніми взаєминами між людьми приховується та через нього діє сила соборності, внутрішньої людської єдності". (С.Л.Франк) Завдання 4. Людина і суспільство. Аналізуючи цей фрагмент, спробуйте визначити: а) яких якостей надає людині суспільство; б) як поєднуються між собою соціальні та природні якості суспільної людини (що домінує); в) чи залежить суспільство від людини? "Людина водночас належить природі й суспільству (і це навіть дуже складно відділити). Чим більше розвинене суспільство як таке, тим більше різноманітних рішень воно вимагає від кожної людини. Немає такої "природи", яку можна було би визнати вічним мірилом для суспільного розвитку". (Д.Лукач) "Не задовольняє розуміння думка про те, що людина створена для держави і що із організацією держави нібито вперше зростають зерна людського щастя: адже багато народів землі знати не знають про державу, але живуть щасливіше за людину, розіпнуту на хресті своїх турбот, будучи прихильником держави. Таке, за допомогою мистецтва створене суспільство має корисні, але й шкідливі сторони. Але мистецтво − лише засіб, а витончений засіб вимагає обережного і тонкого поводження із собою. Звідси випливає те, що у міру зростання держави, у міру зростання її складності нескінченно зростає й небезпека того, що з'явиться величезна кількість нещасних. У великих державах сотні людей голодують, і інші люди пожинають плоди їхньої праці та потопають у розкошах...". (І.Г.Гердер) Дайте оцінку наведеним міркуванням. Як ви вважаєте, чи справді висока цивілізація породжує великі негативні наслідки для людського прагнення щастя? Чи просте природне життя має переваги над цивілізованим? Наведіть аргументи та приклади щодо своїх позицій. "Після того, як суспільство досягло певного рівня закостеніння, стає неможливим старими методами впливати на ті механізми, що виникли в ньому при його утворенні. Тобто не можна діяти суто технічно, оскільки техніка завжди спрямована на людей і завжди створює загрозу для свободи особистості. Це можна зробити лише такими технічними засобами, які ставлять речі на службу людині". (Е.Муньє)
|
|||
|