Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Схема установки

ДОСЛІД 1


 

Дослідження кола з послідовним з'єднанням активного навантаження RA і дроселя L (клеми ХА та YА). Покази приладів занести до таблиці 2.


 

Таблиця 2

 

Розрахункові формули:


Побудова векторної діаграми струму та напруг.

 

 

ДОСЛІД 2


Дослідження кола з послідовно з'єднаними активним і ємнісним навантаженнями (замість котушки LK ввімкнути конденсатор С). Показання приладів заносимо до таблиці 3.


 

Таблиця 3

 

Розрахункові формули:

Будуємо векторну діаграму струму та напруг.


ДОСЛІД 3


Дослідження кола з послідовно з'єднаними реостатомRA, дроселем L, (клеми ХА – YА), конденсатором С (N0). Змінюючи ємність конденсатора, вимірюємо струм і напруги, результати заносимо до таблиці 4.


 

Таблиця 4

 

Розрахункові формули:

Будуємо векторну діаграму струму та напруг (згідно з табл. 4).

 

 

Висновки з дослідів

 




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 12: Машинний переклад: історія та перспективи розвитку | РАБОТА И МОЩНОСТЬ ЦЕПИ ПЕРЕМЕННОГО ТОКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.