Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сноски и примечания

1 Worsley P. The Three Worlds: Culture and World Development. L., 1984. P. 2

2 Robertson R. Globality, Global Culture, and Images of World Order // Social Change and Modernity. Berkeley. 1992. P. 396.

3 Чешков МЛ. Развивающийся мир и посттоталитарная Россия. М.: Наука 1994. С. 141.

4 Prebisch P. The Economic Development of Latin America and its Problems. N.Y.,1950.

5 Cardoso F. Associated Dependent Development: Theoretical and Practical Implication // Authoritarian Brazil: Origins, Policies and Fitters. New Haven 1973 P. 163.

6 Wallerstein I. Unthinking Social Sience: the Limits of Nineteenth Century Paradigms. Cambridge, 1991. P. 77-78.

7 Чешков М.А. Развивающийся мир и посттоталитарная Россия. М., Наука ,1994. С. 146.

8 Hamelink С. Cultural Autonomy in Global Communications. N.Y.: Longman 1983. P. 3.

9 Honnerz U. Notes on Global Ecumene // Public Culture. 1989. № 1. P. 65-75.

10 Hannerz U. Scenarios for Peripheral Cultures. Binghamton, 1989.

11 Чешков М.Л. Развивающийся мир и посттоталитарная Россия. М.: Наука 1994. С. 142.

12 Robertson R. Globality, Global Culture, and Images of World Order // Social Change and Modernity. Berkeley. 1992. P. 407.

13 Там же. Р. 404-409.

14 Швейцер А. Благоговение перед жизнью. М.: Прогресс, 1992. С. 509.

15ШарденП.Т. де. Феномен человека. М.: Наука, 1987. С.189-190.


Глава 10

ПОЛИТИЧЕСКИЙ КОНСЕНСУС В ГЛОБАЛЬНОМ ДИАЛОГЕ ЦИВИЛИЗАЦИЙ




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Классификация твердых тел

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.