При виборі муфти враховуємо крутильний момент, що передається валом
Розрахунковий крутильний момент для муфти
3. Зусилля у зачепленні, що діють на ведений вал, мають протилежний напрямок до зусиль на ведучому валу, а відстань між опорами вала приймається такою ж, як і у ведучого вала.
4. Опорні реакції та згинальні моменти у вертикальній площині від сил, що діють у зачепленні, мають ті ж значення, що й для ведучого вала
5.Опорні реакції та згинальні моменти у горизонтальній площині від сил, що діють у зачепленні, мають ті ж значення, що й для ведучого вала
Максимальний згинальний момент у небезчному перерізі, що проходить через середину колеса:
6. Результуючий згинальний момент від сил, що діють у зачепленні, у небезпечному перерізі, що проходить через середину колеса:
=148Нм
7. Приведений момент у небезпечному перерізі, що проходить через середину колеса:
8.Діаметри вала під колесом
, приймаємо
Рисунок 5.- Розрахункова схема і епюри тихохідного вала