Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The OE consonant system.

1. Hardening (the process when a soft consonant becomes harder)– usually initially and after nasals ([m, n]):

[ð] → [d]; [v] → [b]; [γ] → [g]

2. Voicing (the process when a voiceless consonant becomes voiced in certain positions) – intervocally and between a vowel and a voiced consonant or sonorant

[f, q, h, s] à [v, ð, g, z] e.g. wulfos (Gothic) – wulf[v]as (OE) (wolves)

3. Rhotacism (a process when [z] turns into [r])

e.g. maiza (Gothic) – ra (OE) (more)

4. Gemination (a process of doubling a consonant) – after a short vowel, usually happened as a result of palatal mutation (e.g. fullan (OE) (fill), settan (OE) (set), etc.).

5. Palatalisation of Consonants (a process when hard vowels become soft) – before a front vowel and sometimes also after a front vowel

[g, γ, k, h] à [g’, γ’, k’, h’] e.g. c[k’]ild (OE) (child); ecζ[gg’] (OE) (edge), etc.

6. Loss of Consonants: sonorants before fricatives (e.g. fimf (Gothic) – fīf (OE) (five)); fricatives between vowels and some plosives (e.g. sæζde (early OE) – sæde (late OE) (said)); loss of [j] – as a result of palatal mutation (see examples above); loss of [w] (e.g. case-forms of nouns: sæ (Nominative) – sæwe (Dative) (OE) (sea).

 

10/ 11. Great Vowel Shift – the change that happened in the 14th – 16th c. and affected all long monophthongs + diphthong [au]. As a result these vowels were: diphthongized; narrowed (became more closed); both diphthongized and narrowed.

ME Sounds → NE Sounds: [i:] → [ai]; [e:] → [i:]; [a:] → [ei]; [o:] → [ou]; [u:] → [au]; [au] → [o:].

This shift was not followed by spelling changes, i.e. it was not reflected in written form. Thus the Great Vowel Shift explains many modern rules of reading.

Short Vowels ( ME Sounds→ NE Sounds): [a] → [æ] (that [qat] →that [ðæt], man [man] → man [mæn]); [a] → [o] after [w]!! (was [was] → was [woz], water [‘watə] → water [‘wotə]); [u] → [Λ] (hut [hut] → hut [hΛt], comen [cumen] → come [cΛm]).

There were exceptions though, e.g. put, pull, etc.

Vocalisation of [r]: It occurred in the 16th – 17th c. Sound [r] became vocalised (changed to [ə] (schwa)) when stood after vowels at the end of the word. Consequences: new diphthongs appeared: [εə], [iə], [uə]; the vowels before [r] were lengthened (e.g. arm [a:m], for [fo:], etc.); triphthongs appeared: [aiə], [auə] (e.g. shower [‘∫auə], shire [‘∫aiə]).

 




Переглядів: 280

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.