Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The development of the adjective in ME (decay of grammatical categories and declensions).

The decay of grammatical categories of the adj proceeded in the following order. The first category to disappear was Gender, which ceased to be distinguished by the adj in the 11th c.

The number of cases was reduced: the Instr. Case had fused with the Dat. By the end of OE; distinction of other cases in Early ME was unsteady.

In the 14th c. the difference between the strong and weak form is sometimes shown in the sg with the help of ending –e.

In the 14th c. pl forms were sometimes contrasted to the sg forms with the help of ending –e.

In the age of Chaucer the paradigm of the adj consisted of 4 forms distinguished by a single vocalic ending –e.

Adjs ending vowels and polysyllabic adjs took no endings and could not show the difference between sg and pl forms or strong and weak forms.

Certain distinctions between weak and strong forms, and also between pl and sg are found in the works of 14th . writers like Chaucer and Gower.

In ME the following changes happened:

· In most cases inflections -er, -est were used to form the comparative and the superlative degrees;

· Root-sound interchange fell into disuse (long – longer – longest), though in some cases it was preserved as an exception from the rule (e.g. old – elder – eldest; far – further – furthest);

A new way of formation of the degrees of comparison appeared: more + Adj (comparative) || most + Adj (superlative)…..It was applicable to all adjectives and was interchangeable with -er, -est way of formation till 17th – 18th c. In NE, during the Normalisation Period, the modern rule appeared and this way was applicable only to a certain group of adjectives.




Переглядів: 169

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.