МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Мета та завдання навчальної дисциплінМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
ІСТОРІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
ПРОГРАМА Вибіркової навчальної дисципліни підготовки: бакалавр напряму 6.020204 Музичне мистецтво спеціалізація:Художня культура
(Шифр за ОПП: ПП 2)
Мелітополь 2014 рік РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
РОЗРОБНИКИ ПРОГРАМИ: М. В. Ратко, кандидат педагогічних наук, доцент
Обговорено та рекомендовано до видання навчально-методичною комісією ННІСПМО « 31 » серпня 2014 року, протокол № 1 ВСТУП Програма вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Історія образотворчого мистецтва» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавр спеціальності 6.020204 «Музичне мистецтво. Спеціалізація: Художня культура» факультету мистецтв і художньої освіти. Предметом вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з питаннями закономірності історичного процесу формування, домінування та подальшої трансформації певних естетичних моделей осягнення світу, які знайшли втілення у творах мистецтв та архітектури, творчості визначних майстрів. Міждисциплінарні зв’язки: навчальна дисципліна “Історія образотворчого мистецтва” тісно пов’язана з курсами “Історія світової та вітчизняної культури”,“Декоративно-прикладне мистецтво”, “Естетика”, Культурологія” і є основою подальшого засвоєння дисципліни «Шкільний курс художньої культури з методикою викладання». Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Мистецтво Давнього світу 2. Античне мистецтво 3. Мистецтво Середньовіччя (3 курс)
4. Мистецтво Відродження 5. Архітектура і образотворче мистецтво XVII ст. 6. Архітектура і образотворче мистецтво XVIII ст. 7. Архітектура і образотворче мистецтво XIX ст. 8. Архітектура і образотворче мистецтво XX- поч. XXI ст. (4 курс)
Мета та завдання навчальної дисциплін 1.1 Метою курсу “Історія образотворчого мистецтва” є оволодіння основними знаннями в галузі історії зарубіжного та вітчизняного мистецтва від зародження суспільства до нашого часу. 1.2 Завдання курсу полягає в тому, щоб розкрити студентам ідейно-художній світ образотворчого мистецтва, допомогти їм досягнути й оцінити естетичні ідеали видатних діячів зарубіжного та вітчизняного мистецтва, зрозуміти основні закономірності розвитку основних стилів і напрямків світового образотворчого мистецтва. Одним із видів роботи студентів є вивчення новинок науково-художньої літератури, мистецтвознавчих та методичних видань у галузі історії зарубіжного та вітчизняного мистецтва. 1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати: - сутність і структуру курсу «Історія образотворчого мистецтва» - основні мистецтвознавчі поняття, що вивчаються в межах шкільного курсу викладання художньої культури (наприклад, стиль, напрям, жанр образотворчого мистецтва, сюжет, композиція, персонаж, тощо); - загальні закономірності розвитку образотворчого мистецтва та архітектури. вміти: - виявляти формальні і змістові ознаки художнього твору; - проводити аналіз художнього твору, узагальнювати, робити висновки на основі конкретного матеріалу; - вирішувати дискусійні мистецтвознавчі питання - оперувати мистецтвознавчою термінологією, характеризувати зразки архітектури та образотворчого мистецтва певного періоду або певної країни, твори конкретного художнього стилю, творчість окремого митця. На вивчення навчальної дисципліни відводиться 144 годин / 4 кредити ECTS (3 курс) 108 годин / 3 кредити ECTS (4 курс). Переглядів: 462 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|