Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ОБЧИСЛЕНЬ В ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧАХ ТАБЛИЧНОГО ВИГЛЯДУ

2.1. ТЕМА "ОПЕРАЦІЇ НАД МАСИВАМИ"

Завдання 7.Скласти блок-схему і табличний документ для розв’язування економіної задачі відповідного варіанта згідно з умовою,якщо вхідною інформацією є значення одного з масивів:

A – {-9, 7, 8, 0, -1, 6, -4, 5, 0, 5};

B – {5, 4, 7, 6, -3, -2, -5, 0, 9, -5};

C – {0, 5, 0, -4, 0, -7, 8, 0, -5, 9};

D – {6, 8, 12, -6, 4, 3, -8, 1, 8, 5};

E – {-3, 0, -2, 0, -6, 1, 0, -5, 0, 7};

Табличний документ зберегти і використати для практичних обчислень.

Варіанти задач.

344.У масиві обчислити суму квадратів від’ємних і додатних елементів.Знайти кількість додатних і нульових елементів у масиві .Якщо сума квадратів менша за 30 і більша за 10, то кожний елемент масива помножити на кільіксть додатних елементів, в іншому випадку до кожного елементу масива додати значення кількості нульових елементів. Обчислити у новому масиві добуток,координати і кількість всіх додатних елементів.

Завдання 8.Скласти блок-схему і табличний документ для розв’язування економіної задачі відповідного варіанта згідно з умовою,якщо вхідною інформацією є значення однієї з матриць:

Табличний документ зберегти і використати для практичних обчислень.

Варіанти задач.

392.У матриці підрахувати добуток елементів першого і третього рядків.Якщо цей добуток більший від 20 і менший від 40, то кожний елемент матриці поділити на 4, віншому випадку кожний елемент матриці потрібно помножити на 6; Обчислити нову матрицю, елемент якої дорівнюють відхиленням елементів початкової матриці від значення добутку. В отриманій матриці обчислити кількість та координати додатних елементів, а також обчислити їх добуток.

2.2. ТЕМА "МОДЕЛЮВАННЯ ОБЧИСЛЕНЬ В ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧАХ ТАБЛИЧНОГО ВИГЛЯДУ"

Завдання 9.Скласти блок-схему і табличний документ для розв’язування економіної задачі відповідного варіанта згідно з умовою,якщо вхідною інформацією є дані однієї з поданих таблиць:

ТАБЛИЦІ МАЮТЬ БУТИ

Табличний документ зберегти і використати для практичних обчислень.

Варіанти задач.

443.Згідно в даній таблиці 2.9. обчислити

1. По кожному студенту:

а) кількість оцінок "3" і "2";

б) процент якості.

2. З кожного екзамену:

а) кількість оцінок "3" і "2";

б) процент успішності.

3. Загальний процент успішності з усіх екзаменів.

4. Прізвище студента, в якого:

а) з першого і другого екзаменів є оцінка "4";

б) середній бал є найнижчим;

в) процент успішності є найнижчим.

 




Переглядів: 231

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.