Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поточна перевірочна робота

і. котлЯревСький

1. Назвіть рідне місто І. Котляревського, котре він уславив у своїх творах.

2. Чому І. Котляревського називають зачинателем нової української літератури?

3. Який конфлікт лежить в основі п’єси «Наталка Полтавка»?

4. На чиєму боці у п’єсі «Наталка Полтавка» симпатії автора, кого він засуджує за

негативні вчинки та якості?

5. Про що свідчить мова Возного:

А про його високу грамотність;

Б про його безграмотність;

В про його прагнення показати свою ученість й дотриматися

тодішньої моди.

6. Наталка одмовляє Возному прислів’ям:

А знайся кінь з конем, а віл з волом;

Б за двома зайцями поженешся — жодного не впіймаєш;

В поспішиш — людей насмішиш.

7. Яка риса характеру Наталки Полтавки вас приваблює найбільше, чому саме?

8. Позитивний чи негативний образ втілений в особі Терпилихи з п’єси «Наталка

Полтавка»? Свою думку обґрунтуйте.

9. Що є позитивним в образах Возного, Виборного?

10. Перекладіть літературною мовою і висловіть свою думку щодо слів Возного: «Бла­

женна ложь, єгда биваєть в пользу ближніх... а то біда — теє­то, як його — що

часто лжемо ілі ради своєя вигоди, ілі на упад других».

11. У чому полягає художня майстерність І. Котляревського?

12. З’ясуйте, які риси новаторства простежуються у п’єсі І. Котляревського «Наталка

Полтавка».

Поточна перевірочна робота

м. коцюбинСький

1. Чому ще в юності М. Коцюбинський став главою своєї сім’ї?

2. Складіть речення за опорними словами з твору М. Коцюбинського «Дорогою ці­

ною»:

Герої, дорогою, життям, за, заплатили, волю, ціною, свою.

3. Заповніть таблицю.

Алегоричні образи твору «Дорогою ціною»   Їхнє значення, підтекст  
тур  
віл  
комиш  

 

4. Хто став духовним наставником Остапа, пробудив у ньому вільнолюбивий дух?

5. Допишіть речення.

Шукай вітра в полі, затаїти дух, трясця трясе, дати собі раду, вкласти увуха,

піти світ за очі, на край світу, збити з пантелику — ці художні засоби мають

назву _____________________________________________________________

6. З’ясуйте, які види опису використано у творі М. Коцюбинського «Дорогою ціною».

7. Хто і за яких обставин крикнув: «Бодай ти запалася, треклята країно, з твоїми

порядками!»? До яких наслідків це призвело?

8. Чому Остапа, який із Соломією переправився через Дунай, охопило дивне почут­

тя— замість радості він відчув сильне обурення?

9. Схарактеризуйте Соломію за такою цитатою з тексту: «В голові у Соломії розвид­

нілось. Жах її щез без сліду. Вона знала, що робити».

10. Часто герої М. Коцюбинського щось планують. Розкажіть про плани на майбутнє

Остапа і Соломії.

11. Як Остап боровся з вовком, яким чином переміг, про що це свідчить?

12. Поясніть логічні зв’язки:

рятування Остапа — пісня; сторож — вітер; життєпис — спина




Переглядів: 488

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.