МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Що таке конкурентоспроможність товару?Тема 11. Міжнародний маркетинг Ключові терміни та поняття Валютний контроль______________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Вільна економічна зона______________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Вільна митна територія______________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Вільноконвертована валюта_________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Вивіз капіталу___________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Квота__________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Міжнародний маркетинг_____________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Підприємство спільної власності_____________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Портфельні інвестиції______________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
Протекціонізм___________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Прямі іноземні інвестиції___________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ Спільна підприємницька діяльність____________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
11.2. “Так/Ні” Пропонуємо визначити правильні відповіді “Так/Ні” на наступні питання або ствердження. ___1. Міжнародний маркетинг спирається на принципи національного маркетингу і має схожу з ним структуру. ___2. Тариф – це податок, яким іноземний уряд обкладає деякі товари, що ввозяться в країну. ___3. Рівень життя характеризує якість товару та послуг, що споживаються в країні. ___4. Експорт – це продаж підприємством своєї продукції в іншу країну. ___5. Пряме інвестування сприяє вигоді тільки за рахунок дешевої робочої сили і сировини. ___6. Рахунок-фактура містить детальний опис товару? ___7. Імпорт збільшує сукупний попит в державі? ___8. Обмеження імпорту сприяє збереженню в країні неефективних галузей і стримує зростання ефективного виробництва. Вправи Вправа 1. Розташуйте в логічній послідовності наступні основні рішення, які приймаються у сфері міжнародного маркетингу (рис. 11.1): 1. Рішення про те, на які ринки вийти. 2. Рішення щодо структури комплексу маркетингу. 3. Вивчення середовища міжнародного маркетингу. 4. Рішення щодо структури служби міжнародного маркетингу. 5. Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок. 6. Рішення щодо методів виходу на ринок.
Рис. 1.1. Схема основних рішень, які приймаються у сфері міжнародного маркетингу
Вправа 2. Заповніть схему загальної структури каналу розподілу при міжнародному маркетингу наступними елементами (рис. 11.2): 1. Міждержавні канали. 2. Продавець. 3. Внутрішньодержавні канали. 4. Служба міжнародного маркетингу. 5. Кінцеві споживачі чи покупці. Рис. 11.2. Схема загальної структури каналу розподілу міжнародного маркетингу
Вправа 3. Заповніть схему, яка передбачає п’ять стратегій адаптування товару до зовнішнього ринку, розподіливши наступні елементи в потрібній послідовності (рис. 11.3.): 1. Подвійне адаптування. 2. Розподіл в незмінному вигляді. 3. Винахід новинки. 4. Адаптування комунікацій. 5. Пристосування товару. Рис. 11.3. Схема стратегій адаптування товару до зовнішнього ринку Вправа 4. Заповніть схему руху товару на міжнародний ринок наступними елементами (рис. 11.4): 1. Шлях за кордон. 2. Шлях в порт (на залізничну станцію). 3. Перебування в порту (на залізничній станції). 4. Склад товарів за кордоном. 5. Склад готового товару експортера. 6. Доставка товару за кордоном. Тести 1. Міжнародний маркетинг— це: а) пошук нових можливостей підприємства за кордоном; б) маркетинг товарів і послуг за межами країни, де знаходиться підприємство, фірма або установа; в) збут продукції з національних підприємств за кордон. 2. Ключові фактори успіху на міжнародних ринках: а) якість товару, яка забезпечує його конкурентоспроможність; б) вивчення специфічних вимог ринку і відповідність товарів цим вимогам; в) фактори, які можуть дати фірмі переваги над конкурентами. Що таке конкурентоспроможність товару? а) ступінь задоволення товаром суспільних потреб; б) можливість збуту товару на ринку шляхом порівняння його з товаром конкурентів; в) ступінь задоволення товару критеріям оцінки споживачів. Переглядів: 424 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|