МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Суб’єктами національної безпеки є-держава,(основний суб*єкт) - громадяни, -громадські організації та об’єднання. Національна безпека України за суспільними сферами функціонування поділяється на такі головні види: політичну, економічну, державну, соціальну, інформаційну, науково-технологічну, екологічну, гуманітарну та воєнну безпеку. Політична безпека – це стан захищеності політичних інтересів особи, соціальних груп, держав від внутрішніх та зовнішніх загроз, а також система заходів щодо забезпечення цієї захищеності. Воєнна безпека – це стан захищеності прав та свобод громадян, базових інтересів та цінностей суспільства і суверенної держави від можливих зазіхань із застосуванням воєнної сили. Воєнна небезпека – система політичних, економічних, воєнних та інших факторів у відносинах між державами, яка за певних обставин і умов здатна привести ці держави до воєнного конфлікту того чи іншого масштабу. Відрізняються: Воєнна небезпека-засоби збройної боротьби Воєнна безпека-невоєнні засоби (політичні, економічні) Міжнародна безпека – це такий стан відносин між державами і народами, який виключає порушення миру та створення реальної загрози розвитку людства, за якого народи можуть без втручання, тиску реалізувати свій суверенітет, право на самовизначення, обрати напрями соціально-політичної самореалізації. Національні інтереси – це визначальні потреби суспільства (держави), які співвідносяться з його (її) базовими цінностями і виражаються у вигляді програмних нормативних цілей у певних законодавчих актах. Основним базовим національним інтересом України єїї виживання і розвиток як незалежної суверенної держави сучасного світу за умов збереження її національних цінностей, захисту політичного та економічного суверенітету, власної соціально-культурної ідентичності. Вищим національним інтересом України є розвиток її як впливової світової держави, яка здатна відігравати значну роль у забезпеченні міжнародної і європейської безпеки, політико-економічної стабільності у Європі, гарантуванні розвитку світового порядку на демократичних засадах, вирішенні глобальних проблем сучасності. Національні інтереси України у військовій сфері- Це сукупність потреб, цінностей, без яких неможливе ефективне функціонування воєнної організації держави, Збройних Сил України. До них слід віднести: · забезпечення безпеки особистості суспільства, держави від воєнної агресії з боку інших держав; · попередження спроб і усунення порушень державного кордону і територіальної цілісності держави; · постійне підтримування на належному рівні військової могутності держави; · розбудову та підтримку боєздатності військової організації України; · забезпечення мобілізаційних ресурсів і запасів; · розвиток української військової науки; · створення системи забезпечення військової безпеки; · створення національної військової еліти України та ряд інших.
Загрозами політичній безпеці України слід вважати реальні впливи, які ускладнюють або унеможливлюють здійснення національних політичних інтересів і створюють небезпеку для суверенітету нації і свободи особистості, незалежності, соборності, стабільності і прогресивного розвитку Української держави як рівноправного суб’єкта міжнародних відносин.
До них належать: · посягання на конституційний лад і державний суверенітет України; · втручання у внутрішні справи України з боку інших держав; · сепаратистські тенденції в окремих регіонах та у певних політичних сил в Україні; · масові порушення прав і свобод громадян в Україні та за її межами; · загострення міжетнічних та міжконфесійних відносин; · порушення принципу розподілу влади; · невиконання чи неналежне виконання рішень органів державної влади та місцевого самоврядування; · відсутність ефективних механізмів забезпечення законності, правопорядку, боротьби із злочинністю та тероризмом; · корупція в системі органів державної влади, олігархізація політичної системи.
Основні суб'єктні характеристики сучасних збройних сил: ü рівень свідомості (самосвідомості) особового складу в аспекті уявлень про реальні та потенційні загрози (небезпеки) людської життєдіяльності; ü параметри соціальної спрямованості армії в сфері захисту життєво важливих інтересів особи, суспільства і держави; ü готовність збройних сил до оптимальної діяльності в системі забезпечення національної безпеки країни; ü здатність до управління (самоуправління) явищами та процесами сфери воєнної безпеки на підставі базових соціальних регуляторів (соціальної структури конкретного військового формування, домінуючої ціннісно-нормативної моделі діяльності та певної системи управління, що дійсно функціонує).
Переглядів: 1657 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|