МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Chapter 14Integrated marketing communications approach (IMC) - The concept by which companies coordinate their marketing communications tolls to deliver a clear, consistent, credible and competitive message about organization and its products. - Moves emphasis of communications away from a step-by-step, linear, transactional process to an on-going relational dialogue - Integrating all useable promotional tools and appropriate media to deliver synergistic communication campaigns. Drivers of IMC: - Organizational drivers • Operational perspective • E.g. streamlining communications activities, creating opportunities for increased profits through efficiency gains - Target-market based drivers • Focuses on changes which are affecting the delivery of communication messages • E.g. cost and availability of media channels -Communication drivers • Focuses on potential benefits associated with the delivery of the message • E.g. increased effectiveness of message through constant reinforcement of the core ideas
Framework for implementing integrated marketing communications: Marketing strategy and situation analysis: internal and external competitor analysis Identify communication opportunities and set campaign objectives Create agency selection: brief, pitch, deliverables Promotional mix selection Campaign development and implementation Evaluation before, during, after campaign Future planning Elements of IMC: The message: -Information-based: • Company provides information so that customers are able to make an informed decision about the brands they choose - Emotional messages: • Stimulate a response, which might connect with the target audience through a particular emotion Communication process: simple and complex •The source encodes a message by translating the idea to be communicates into a symbol consisting of words, pictures and numbers. • Message is transmitted through media to reach desired target audience in desired way. • Noise distractions during communication process may prevent transmission to some of the target audience. • When a receiver sees/hears message it is decoded (receiver interprets the symbols transmitted by the source) • Feedback: e.g. increased sales or marketing research Переглядів: 130 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|