Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The context

Pull-positioning strategies:

Producer/Manufacturer  Wholesaler  Retailer  Customer

Flow of communications: Producer/Manufacturer  Customer

- Aim to encourage consumers and stimulate action among members of the target audience

- E.g. giving launch dates for new products

Push-positioning strategies:

Producer/Manufacturer  Wholesaler  Retailer

- Aim to move goods through the supply chain

- Target audiences for this type of communications initiatives are channel intermediaries

- Strategy is used between businesses

- Communication tools: personal selling and trade promotions


Chapter 15 (Mass media Communications)

Advertising

Advertising and PR raise awareness, while sales promotion is used to stimulate action.

There are at least 2 approaches to how advertising works

- AIDA (strong approach)

Awareness -> Interest -> Desire -> Action

It’s criticized on two grounds. First, for many types of products there is little evidence, that consumer experiences a strong desire before action. Second,it’s limited in the conversion of non-buyer to a buyer.

- ATR (weak approach)

Awareness -> Trial -> Reinforcement

Which of these theories is applied depends on the level of customer involvement.

Set the advertising budget
Define advertising objectives
identify and understand TA
Marketing strategy
Developing an advertising strategy

Message decisions
Execute campaign
Evaluate advertising effectiveness
Media decisions


Marketing strategy.

2. Identify and understand TA.It’s the group of people on whom the ad is aimed.

3. Define ad objectives.There are the following types of objectives:

- Create awareness

- Stimulate trial

- Position products in customers’ minds. There are the following instruments to do this:

1. Product characteristics and customer benefits

2. Price

3. Product use

4. Product user (f.e. celebrity involvement)

5. Product class

6. Symbols

7. Competition (position against competitors)

- Correct misconceptions

- Remind and reinforce

- Provide support for the sales force




Переглядів: 148

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.