Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функціональна підсистема МОЗ України з надзвичайних ситуацій, її організація і функціонування по періодах готовності до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

Міністерство охорони здоров’я україни

національний медичний університет

імені О.О.Богомольця

 

“Затверджено”

на методичній нараді

кафедри гігієни харчування

Завідувач кафедри,

професор ________С.Т. Омельчук

“___” ________________ 2010 р.

 

Методичні ВКАЗІВКИ

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

до практичного (семінарського) заняття

 

 

Навчальна дисципліна Медицина надзвичайних ситуацій
Модуль
Змістовний модуль
Тема заняття (2 години) Інформаційне забезпечення, планування роботи та медичне постачання формувань і закладів Державної служби медицини катастроф. Заняття 14
Курс 2-й
Факультет Медичний № 3, 4, ФПЛЗСУ

 

Укладачі: - асистент Т.М.Білко

- доцент О.В.Кузьмінська

- професор В. І.Берзінь

- доцент Н.Т.Музичук

- професор М.І.Бадюк

- доцент А.С.Ромашко

Київ – 2010

Навчальний час – 2 години.

Мета заняття.

Рівень національної безпеки України не може бути достатнім, якщо в загальнодержавному масштабі не будуть вирішені завдання стосовно захисту населення, об’єктів економіки від надзвичайних ситуацій техногенного, природного або іншого характеру.

В систему управління захистом населення і територій від надзвичайних ситуацій в повсякденних умовах входять центри управління у кризових ситуаціях органів виконавчої влади, оперативно-чергові служби всіх рівнів, чергово-диспетчерські служби міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, організацій та об’єктів господарювання, які оснащені необхідними засобами зв’язку, оповіщення, збирання, аналізу і передачі інформації.

Поглиблення і закріплення практичних навичок та вмінь студентів з питань опанування організаційних основ інформаційного забезпечення, планування роботи та медичного постачання формувань і закладівДержавної служби медицини катастроф при наданні медичної допомоги постраждалим визначають мету і актуальність вивчення даної теми студентами.

 

3.Теоретичні питання, які повинні засвоїти студенти для виконання цільових видів діяльності за даною темою.

 

1. Функціональна підсистема МОЗ України з надзвичайних ситуацій, її організація і функціонування по періодах готовності до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

2. Планування заходів медико-санітарного забезпечення населення при надзвичайних ситуаціях.

3. Організація медичного постачання у системі Державної служби медицини катастроф.

 

4.Джерела інформації:

а) Основна література:

 

1.Правові основи державної служби медицини катастроф/ Під ред. В.О. Волошина-Ужгород, МПП “Гранда”-2003- С. 20-56.

2.Закон України “Про державний матеріальний резерв”-2000.

3.Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 р. № 308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання , ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків”

4.Наказ МОЗ України від 03.08.2000 р. “Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній підсистемі МОЗ України в межах УІАС НС”

5.Наказ МОЗ України від 10.08.2001 р. № 331 “Про затвердження номенклатури резервів лікарських засобів, виробів медичного призначення та медичного обладнання для запобігання і ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного генезу”

6.Наказ МОЗ України від 26.10.2001 р. № 429 “Про затвердження Примірного статуту ТЦЕМД”.

7.Планування медико-санітарного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайний ситуаціях. Методичні рекомендації / Під ред. В.О.Волошина. –Київ.: 2000 р.-102 с.

 

б) Додаткова:

1.Правові основи державної служби медицини катастроф/ Під ред. В.О. Волошина-Ужгород, МПП “Гранда”-2003- С. 20-56.

2.Планування медико-санітарного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайний ситуаціях. Методичні рекомендації / Під ред. В.О.Волошина. –Київ.: 2000 р.-102 с.

 

 

Додаткові матеріали:

Функціональна підсистема МОЗ України з надзвичайних ситуацій, її організація і функціонування по періодах готовності до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

При наданні екстреної медичної допомоги (ЕМД) в умовах надзвичайних ситуацій , одночасно великій кількості постраждалих, можуть виникнути певні проблеми, які не мають місця в повсякденній практиці охорони здоров’я, а саме: нестача необхідної кількості медичних працівників, підготовлених для роботи в екстремальних умовах, медичного і санітарно-технічного майна, обладнання, транспортних засобів, медичних закладів, готових прийняти постраждалих тощо. Ці проблеми існуючими силами адміністративної території, де сталася надзвичайна ситуація, вирішити практично неможливо. В таких випадках на допомогу має прийти держава. З цією метою та згідно з Законами України “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, “Про правові засади цивільного захисту” розбудовується єдина державна система запобігання та реагування на надзвичайні ситуації та цивільного захисту населення і територій, невід’ємною складовою якої є Державна служба медицини катастроф.

Для ефективного функціонування системи потрібна своєчасна, безперервна, повна та достовірна інформація, без якої важко оцінити реальну обстановку, можливості сил та засобів відповідних служб, призначених для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій .

З метою інформаційно-аналітичного забезпечення процесів підготовки, прийняття рішень та контролю за їх виконанням з питань надзвичайних ситуацій в масштабах держави створена Урядова інформаційно-аналітична система (УІАС). Основним призначенням цієї системи є забезпечення Уряду та інших органів виконавчої влади достовірною інформацією щодо екологічної безпеки та факторів ризику виникнення надзвичайних ситуацій.

Функціональна підсистема МОЗ України, в межах УІАС, виконує дві головні функції:

· забезпечує потреби Уряду та інших органів виконавчої влади терміновою та аналітично-професійною інформацією щодо можливих медико-санітарних наслідків у разі виникнення надзвичайних ситуацій , наявності реальних сил і засобів системи охорони здоров’я для їх ліквідації;

· здійснює інформаційну взаємодію з управліннями охорони здоров’я обласних, міських держадміністрацій, установами і закладами охорони здоров’я при виникненні або загрозі виникнення надзвичайних ситуацій.

Залежно від обстановки, масштабу прогнозованої, або такої що виникла, надзвичайної ситуації, за рішенням відповідно МОЗ України, управлінь охорони здоров’я обласних (міських) державних адміністрацій у межах конкретної території встановлюється один з наступних режимів роботи функціональної підсистеми МОЗ України з питань надзвичайних ситуацій:

· повсякденної діяльності – в разі нормальної виробничо-промислової обстановки, за відсутності епідемій, епізоотій тощо;

· підвищеної готовності – у разі суттєвого погіршення виробничо-промислової, сейсмічної, геологічної, гідрометеорологічної обстановки, одержання прогнозу про можливість виникнення надзвичайної ситуації;

· надзвичайності ситуації – в разі реальної загрози виникнення і під час запобігання та локалізації надзвичайної ситуації.




Переглядів: 446

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.