МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ВКАЗІВКИ ПО ВИКОНАННЮ КУРСОВОЇ РОБОТИ
При виконанні КР необхідно послідовно розробляти основні розділи, використовуючи літературу, що рекомендується, і дані методичні вказівки. У вступі варто відобразити застосування теорії графів і алгебри логіки в різних галузях виробництва й інших сфер людської діяльності; указати мету й основні задачі КР. У розділі «Задачі теорії графів» необхідно: 1. Здійснити опис графа за допомогою таблиці, фактор-множини, матриці інціденцій, матриці суміжності вершин, матриці циклів, матриці розрізів і матриці шляхів. 2. Визначити числові характеристики графа такі як: ступеня всіх його вершин d(v), вершинну c(G) і реберну g(G) зв’язність, цикломатичне число n (G), вершинне e0(G) і реберне e1(G) числа незалежності, числа вершинного p0(G) і реберного p1(G) покриття, вершинне b0(G) і реберне b1(G) числа зовнішньої стійкості, радіус R0 і діаметр T графа. 3. Розв’язати одну із задач відповідно до варіанта: 1) Задача розфарбування графа, 2) Задача комівояжера, 3) Задача про найкоротший шлях, 4) Задача про максимальний потік. У розділі «Синтез логічних схем» необхідно: 1. Для заданої функції алгебри логіки скласти таблицю істинності. Записати досконалі диз'юнктивну й кон’юнктивну нормальні форми. 2. Провести аналіз функції алгебри логіки на приналежність до класів функцій, що зберігають нуль, що зберігають одиницю, лінійних, самодвоїстих і монотонних. 3. Виконати мінімізацію логічної функції методом Квайна-МакКласки й за допомогою карт Карно. 4. Синтезувати логічну схему методом каскадів і реалізувати її в базисі (&, V, ) з використанням двовходових елементів. Висновки повинні містити виводи й оцінку отриманих результатів у цілому, з погляду відповідності їхньому завданню, порівняння результатів розрахунків, проведених у різних розділах КР. Літературні джерела, використані при виконанні КР, заносяться в список. Джерела в списку варто розташовувати у відповідності з посиланнями на них. Список оформляється як розділ КР відповідно до вимог ДЕРЖСТАНДАРТ 7.1-84. У додатках розташовуються блок-схеми алгоритмів і тексти програм для ЕОМ, які були написані й використані при виконанні КР, а також роздруківки з результатами виконання цих програм. Більш докладні відомості про поняття теорії графів і алгебри логіки, які необхідні для виконання розрахунків, наведені в наступному розділі методичних вказівок.
Переглядів: 152 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|