Параметри і характеристика логістчиного обслуговування
Важливим критерієм, який дозволяє оцінити систему сервісу, як з позиції постачальника, так і з позиції одержувача послуг, є рівень логістчиного обслуговування.
Рівень обслуговування визначається за формулою:
де m – кількісна оцінка фактично наданого обсягу логістчиного сервісу;
М – кількісна оцінка теоретично можливого обсягу логістчиного сервісу.
- сумарний час, фактично затрачений на надання послуг;
- час, який теоретично можна затратити на виконання всього комплексу послуг.
Починаючи від 70% і вище затрати сервісу зростають експоненціально залежно від рівня обслуговування, а якщо останній сягає 90% і вище, сервіс стає невигідним. Фахівці підрахували, що за умови підвищення рівня обслуговування від 95% до 97% економічний ефект підвищується на 2%, а витрати зростають на 14%.
Переглядів: 211
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: