Для багатьох підприємств маркетингова стратегія є найважливішою функціональною стратегією, оскільки вона забезпечує (або ні) обґрунтування ринкової спрямованості підприємства.
Маркетингова стратегія демонструє напрямки та способи розвитку маркетингової функції, при цьому вона стає об’єктом управлінського впливу. Для її вдосконалення слід «пройти» усі етапи, передбачені для розробки стратегій взагалі:
· дослідити середовище (ринкове суботочення, на яке й спрямований маркетинг); визначити цілі, стратегії (в тому числі й сформувати «стратегічний набір» функції маркетинга);
· сформувати відповідні плани (програму);
· забезпечити їх виконання.
Для цього існують і мають бути використані відповідні методики та інструменти, що довели свою практичну цінність.
Загальна схема здійснення функції маркетингу на підприємстві
Переглядів: 188
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: