Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання і форми модульного контролю знань студентів

а) складання глосарію:

· Вища освіта – це...

· Структура вищої освіти – це...

· Стандарти вищої освіти – це...

· Система державних стандартів вищої освіти – це...

· Галузеві стандарти освіти - це...

· Професійна підготовка – це...

· Освітньо-кваліфікаційні рівні (ОКР)– це...

· Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) – це...

· Освітньо-професійна програма (ОПП) – це...

· Молодший спеціаліст – це...

· Спеціаліст – це...

· Бакалавр – це...

· Магістр – це...

· Аспірант – це...

· Доктор філософії – це...

· Науково-методичне забезпечення навчального процесу в університеті - це...

· Лекція – це…

· Семінар – це…

· Самостійна робота студента (СРС)– це…

· Лабораторна робота – це…

· Консультація – це…

· Індивідуальна робота студента (ІРС) – це…

· Підсумковий модульний контроль (ПМК) – це…

· Іспит – це…

· Залікова книжка – це…

· Навчальна дисципліна – це...

·Навчальній план спеціальності – це...

· Основні елементи ECTS – це...

·Індивідуальний навчальний план студента – це...

·Соціальна перцепція – це ...

б) питання для модульного контролю знань студентів:

1. Що таке університет? Яка головна мета його функціонування в суспільстві, державі?

2. Які нормативно-правові акти і офіційні документи Кабінету міністрів України та МОН України регламентують організацію навчального процесу у ВНЗ України?

3. Що Ви відносите до Стандартів вищої освіти в Україні?

4. Яка структура університету, в якому Ви навчаєтесь?

5. Які функції виконує ректор університету?

6. Яка структура управління в університеті, в якому Ви навчаєтесь?

7. На якому факультеті Ви навчаєтесь, яка його структура?

8. Що таке факультет?

9. Деканати: їх роль в організації і проведенні навчального процесу на факультеті.

10. Структура і склад деканатів.

11. Чим відрізняється випускова кафедра від обслуговуючої навчальний процес?

12. Хто є учасниками організації навчального процесу в університеті?

13. Підсумковий модульний контроль: його мета, призначення і механізм реалізації.

14. Що таке графік навчального процесу?

15. Що таке лекція, семінар, самостійна робота студента (СРС)?

16. Як Ви тлумачите «професійну підготовку майбутніх фахівців з фінансів і кредиту»?

17. Що таке освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) та освітньо-професійна підготовка (ОПП)? Дайте пояснення.

 

в) складання логіко-структурних схем:

Складіть логіко-структурну схему: Складові інноваційно-освітньої програми Донецького національного університету «Педагогічні технології кредитно-модульної системи навчання»: їх зміст і напрями реалізації.

г) завдання для самостійної роботи студентів:

Підготовте реферат на доповідь Міністерства економіки України "Цілі Розвитку Тисячоліття. Україна - 2010" (дивись сайт: htthp: www.mon.gov.ua/).

Ознайомтесь зі статтею Т. Данилишеної „Особливості організації навчального процесу в університетах США” та підготуйте доповідь на тему «Особливості організації навчального процесу в університетах США»[63].

д) тести:

1. Провідною формою організації і проведення навчального процесу в університеті є:

а) лекція;

б) семінар;

в) практичне заняття;

г) міні-конференція.

2. Безперервність освіти забезпечується:

а) спадкоємністю змісту освіти на різних її ступенях;

б) успішністю засвоєння знань;

в) наявністю державного замовлення на фахівців;

г) Конституцією України;

д) Законом України «Про вищу освіту».

3. Основними елементами Концепції освітньої діяльності в Донецькому національному університеті є:

а) система високопрофесійної ступеневої освіти, інтегрованої до Європейського (міжнародного) простору;

б) розробка і впровадження інноваційних технологій навчання, у т.ч. дистанційного;

в) розробка і впровадження в навчальний процес навчально-методичних і науково-методичних комплексів з модульного контролю знань студентів;

г) усі відповіді правильні.

4. Процес інформатизації освіти – це:

а) забезпечення навчальних закладів комп'ютерами;

б) застосування сучасних систем і інформаційно-комунікаційних технологій в системі освіти;

в) створення глобальних інформаційно-освітніх мереж в світі і використання їх ресурсів в освітянському просторі;

г) усі відповіді правильні.

5. Зменшення частки аудиторних занять останніми роками в більшості ВУЗів України пов'язане з:

а) економією коштів на зарплату викладачам;

б) загальносвітовою тенденцією зростання значущості самостійної роботи студентів у набутті фундаментальних знань;

в) копіюванням європейських зразків;

г) скороченням чисельності ВУЗів, внаслідок не проходження акредитації.

 

6. До форм організації навчального процесу в умовах КМСОНП відносяться:

а) лекції, практичні, семінарські, лабораторні та індивідуальні заняття;

б) навчальна та переддипломна практики;

в) самостійна робота студентів;




Переглядів: 213

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.