МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Завдання і форми модульного контролю знань студентіва) складання глосарію: · Вища освіта – це... · Структура вищої освіти – це... · Стандарти вищої освіти – це... · Система державних стандартів вищої освіти – це... · Галузеві стандарти освіти - це... · Професійна підготовка – це... · Освітньо-кваліфікаційні рівні (ОКР)– це... · Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) – це... · Освітньо-професійна програма (ОПП) – це... · Молодший спеціаліст – це... · Спеціаліст – це... · Бакалавр – це... · Магістр – це... · Аспірант – це... · Доктор філософії – це... · Науково-методичне забезпечення навчального процесу в університеті - це... · Лекція – це… · Семінар – це… · Самостійна робота студента (СРС)– це… · Лабораторна робота – це… · Консультація – це… · Індивідуальна робота студента (ІРС) – це… · Підсумковий модульний контроль (ПМК) – це… · Іспит – це… · Залікова книжка – це… · Навчальна дисципліна – це... ·Навчальній план спеціальності – це... · Основні елементи ECTS – це... ·Індивідуальний навчальний план студента – це... ·Соціальна перцепція – це ... б) питання для модульного контролю знань студентів: 1. Що таке університет? Яка головна мета його функціонування в суспільстві, державі? 2. Які нормативно-правові акти і офіційні документи Кабінету міністрів України та МОН України регламентують організацію навчального процесу у ВНЗ України? 3. Що Ви відносите до Стандартів вищої освіти в Україні? 4. Яка структура університету, в якому Ви навчаєтесь? 5. Які функції виконує ректор університету? 6. Яка структура управління в університеті, в якому Ви навчаєтесь? 7. На якому факультеті Ви навчаєтесь, яка його структура? 8. Що таке факультет? 9. Деканати: їх роль в організації і проведенні навчального процесу на факультеті. 10. Структура і склад деканатів. 11. Чим відрізняється випускова кафедра від обслуговуючої навчальний процес? 12. Хто є учасниками організації навчального процесу в університеті? 13. Підсумковий модульний контроль: його мета, призначення і механізм реалізації. 14. Що таке графік навчального процесу? 15. Що таке лекція, семінар, самостійна робота студента (СРС)? 16. Як Ви тлумачите «професійну підготовку майбутніх фахівців з фінансів і кредиту»? 17. Що таке освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) та освітньо-професійна підготовка (ОПП)? Дайте пояснення.
в) складання логіко-структурних схем: Складіть логіко-структурну схему: Складові інноваційно-освітньої програми Донецького національного університету «Педагогічні технології кредитно-модульної системи навчання»: їх зміст і напрями реалізації. г) завдання для самостійної роботи студентів: Підготовте реферат на доповідь Міністерства економіки України "Цілі Розвитку Тисячоліття. Україна - 2010" (дивись сайт: htthp: www.mon.gov.ua/). Ознайомтесь зі статтею Т. Данилишеної „Особливості організації навчального процесу в університетах США” та підготуйте доповідь на тему «Особливості організації навчального процесу в університетах США»[63]. д) тести: 1. Провідною формою організації і проведення навчального процесу в університеті є: а) лекція; б) семінар; в) практичне заняття; г) міні-конференція. 2. Безперервність освіти забезпечується: а) спадкоємністю змісту освіти на різних її ступенях; б) успішністю засвоєння знань; в) наявністю державного замовлення на фахівців; г) Конституцією України; д) Законом України «Про вищу освіту». 3. Основними елементами Концепції освітньої діяльності в Донецькому національному університеті є: а) система високопрофесійної ступеневої освіти, інтегрованої до Європейського (міжнародного) простору; б) розробка і впровадження інноваційних технологій навчання, у т.ч. дистанційного; в) розробка і впровадження в навчальний процес навчально-методичних і науково-методичних комплексів з модульного контролю знань студентів; г) усі відповіді правильні. 4. Процес інформатизації освіти – це: а) забезпечення навчальних закладів комп'ютерами; б) застосування сучасних систем і інформаційно-комунікаційних технологій в системі освіти; в) створення глобальних інформаційно-освітніх мереж в світі і використання їх ресурсів в освітянському просторі; г) усі відповіді правильні. 5. Зменшення частки аудиторних занять останніми роками в більшості ВУЗів України пов'язане з: а) економією коштів на зарплату викладачам; б) загальносвітовою тенденцією зростання значущості самостійної роботи студентів у набутті фундаментальних знань; в) копіюванням європейських зразків; г) скороченням чисельності ВУЗів, внаслідок не проходження акредитації.
6. До форм організації навчального процесу в умовах КМСОНП відносяться: а) лекції, практичні, семінарські, лабораторні та індивідуальні заняття; б) навчальна та переддипломна практики; в) самостійна робота студентів; Переглядів: 213 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|