Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація науково – дослідної роботи студентів

В Україні розроблено та затверджено Кабміном перспективну «Програму роботи з обдарованою молоддю», на основі якої було також затверджено відповідну програму в НУВГП. Згідно цієї програми, кафедри, особливо випускові, зобов’язані залучати студентів, які проявляють особливі успіхи у навчанні до науково – дослідної роботи. З цією метою студентів закріплюють за провідними науковцями кафедри, де вони систематично мають працювати над певною науково – дослідницькою темою.

Перший етап науково – дослідної роботи (НДР) студента – це вибір напрямку дослідження, що обумовлений як об’єктивними факторами (актуальністю, новизною, перспективністю), так і суб’єктивними (досвідом, науковими та професійними інтересами дослідників).

Робочий план майбутнього дослідження розробляється за безпосередньої участі наукового керівника. В основу плану може бути покладено гіпотезу, засновану на інтуїції або вже розробленій версії.

На першій стадії робочий план лише в загальних рисах подає характеристику предмета дослідження. У подальшому він повинен бути уточненим, але кардинальний напрям наукового пошуку залишається незмінним. Перший варіант робочого плану може складатися з переліку головних завдань, що потребують свого розв’язання, але побудованих у динаміці його розкриття за схемою: історія – теорія – практика.

Наступний етап – складання плану – проспекту,що є реферативним викладенням матеріалу, розташованим в логічній послідовності, у відповідності до якого буде систематизовано увесь опрацьований фактичний матеріал. Саме план – проспект є основою для подальшої оцінки науковим керівником відповідності роботи її цілям, завданням дослідження, побудови та співвідношення її складових.

Під час опрацювання джерелознавчої бази дослідження студентом конспектуються основні положення з обраної проблематики, цитатний виклад деяких праць, власні міркування з цього приводу. Конспект не повинен бути обємним, але має бути змістовним, оскільки конспектування – це не переписування джерела, а його творче осмислення.

Обрати тему дослідження допоможуть наступні рекомендації:

1) Огляд каталогів вже існуючих досліджень в обраній галузі та ознайомлення із вже виконаними на кафедрі роботами;

2) Опрацювання результатів дослідження як в обраній,так і в суміжних галузях науки;

3) Перегляд вже відомих рішень за допомогою нових методів, теоретичних позицій та включення нових факторів, виявлених науковцем.

Науковий керівник повинен:

а) рекомендувати джерелознавчу базу дослідження, архівні матеріали для опрацювання їх студентом;

б) керувати науковим пошуком, проводити консультації, надавати методичну допомогу;

в) оцінювати зміст виконаної роботи, як в окремих напрямках, так і в цілому, передбачаючи подальшу перспективу розвитку дослідження;

г) надати право для захисту роботи з обґрунтованою характеристикою виконаного дослідження.

Результати студентських наукових досліджень можуть бути включеними до наступних наукових видань: монографія, тези доповідей, автореферат дисертації, матеріали конференцій, збірник наукових праць методичні рекомендації, інформаційний листок та ін.

Крім цього результати студентських наукових досліджень є обов’язковою складовою магістерської роботи або дисертації та можуть бути представленими на різноманітних Всеукраїнських, галузевих, обласних конкурсах студентських науково – дослідних робіт, включаючи стипендіальну програму «Завтра UA».




Переглядів: 183

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.