МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Структура системиФункціональне призначення системи АІС "Облік податків і платежів" призначена для автоматизації основних функцій районних органів державної податкової служби щодо ведення оперативно-бухгалтерського обліку податків та платежів юридичних осіб (а в частині ПДВ — юридичних і фізичних осіб — суб'єктів підприємницької діяльності). Функціями цієї системи є: — введення й облік нарахувань відповідно до звітних документів платників податків; — облік платіжних документів, що фіксують сплату податків та платежів платниками податків; — ведення карток особових рахунків за платежами; — адміністрування ПДВ (облік і формування документів, пов'язаних з його відшкодуванням); — реструктуризації заборгованостей та надання відстрочок (розстрочок); — облік надходжень без наявної сплати (векселі, взаємозаліки); — формування довідок (для потреб користувачів та платників податків); — формування звітності за встановленим регламентом ДПА України; проведення розрахункових операцій (нарахування пені, закриття року, поновлення ставок пені); — початкова організація БД; — ведення НДІ; — системні функції. АІС "Облік податків і платежів" дає змогу чітко адмініструвати робочі місця (за режимами головного меню) відповідно до функціональних обов'язків користувачів або груп користувачів, забезпечує роботу в мережному режимі. Систему реалізовано з використанням СУБД "Fox-pro", ver. 2.6. фірми Microsoft у вигляді набору програмних модулів. її функціонування можливі в середовищі ОС DOS (версії 3.30 і вище) та Windows 95—98/NT. Мінімальна рекомендована конфігурація ПЕОМ для експлуатації: — процесор — Pentium-100; — ємність оперативної пам'яті — 4 Мбайт; — монітор — кольоровий. Структура системи АІС є набором програмних модулів (*.АРР) — головного модуля ТАХ.АРР та допоміжних і спеціалізованих модулів. Головний модуль відповідає за запуск, реєстрацію та підключення користувачів, установлення системної дати і забезпечує перегляд головного меню та запуск інших модулів. Допоміжні, спеціалізовані модулі забезпечують виконання окремих або кількох пунктів головного меню. В АІС "Облік податків і платежів" використовують окремі файли із складу інших АРМів: — АРМу "Держдоходи"; — АРМу "Облік платників податків юридичних осіб"; — АРМу "Свідоцтво" — "Реєстрація платників ПДВ"; — АРМу "Податки фізичних осіб". Для успішної роботи системи необхідно, щоб таблиці інших АРМів не відкривались іншими програмами в ексклюзивному режимі. Для роботи в мережі слід забезпечити надання відповідних прав користувачам на читання (запис) інформації файлів. Файли АІС поділено на категорії: а) системні файли, від яких залежить функціонування системи; б) файли довідників, які забезпечують цілісність БД системи; в) файли, в яких накопичується інформація про документи платників, операції в картках особових рахунків платників тощо, які, в свою чергу, поділяються на: — файли, дані в яких розділено по роках (при переході до нового року створюється відповідний каталог і в нього копіюються порожні таблиці); — файли, дані в яких накопичуються з початку функціонування системи (при переході до нового року новий каталог із таблицями не створюється); — допоміжні, тимчасові файли; — файли інших АРМів, що використовуються системою. У найважливіших файлах є поля, в які під час запису інформації у файл заносять відомості про користувача, дату та час запису. Окремі режими роботи фіксуються записом у журналі (файл HISTORY.DBF), який можна переглянути в режимі "Монітор користувачів" або засобами FoxPro. Після запуску системи користувачеві пропонується головне меню. Для кожного з його пунктів може бути кілька рівнів підменю (меню нижчого рівня). Для вибору потрібного пункту меню використовуються клавіші керування курсором (стрілка вгору чи вниз) або маніпулятор "миша". Головне меню забезпечує роботу в таких режимах: — нарахування; — платіжні документи; — ведення карток особових рахунків; — облік ПДВ; — реструктуризація та відстрочки; — облік надходжень без наявної сплати (векселі або взаємозаліки); — довідки; — звітність; — проведення розрахункових операцій; — початкова організація БД; — НДІ; — системні функції; — додаткові функції. Режим "Нарахування" У цьому режимі виконують такі операції: — введення і коригування нарахованих сум (за основним платежем, пені та за фінансовими санкціями); — імпорт даних про нарахування з інших АРМів. Введення і коригування нарахованих сум. Користувач має змогу вводити із документів суми нарахувань із подальшим відображенням їх у картках особових рахунків платників. Вводити можна тільки одну суму стосовно одного платника та документа на визначену дату. Для введення нарахованих сум треба вибирають тип документа із списку, потім вводять його реквізити: — номер; — код платника; — тип нарахування; — бюджетний рахунок, що відповідає платежу, за яким проводиться нарахування; — дата реєстрації, термін сплати і дата введення документа; — нарахована сума; — параметри документа, згідно з яким проводиться нарахування. Тип нарахування, що проводиться за документом, контролюється на відповідність довідникові SPR_PDC1.DBF. У режимі реалізовано можливість введення документів у двох формах: 1. Повна форма. Надає змогу введення всіх полів документа, для перевірки його даних застосовують тести, задані для документа. 2. Скорочена форма. Реалізує введення тільки тих полів звітного документа, які необхідні для обліку сплати відповідного податку; для перевірки даних документа використовується скорочений перелік тестів — тільки на поля, що вводяться. Режим "Платіжні документи" У цьому режимі виконують введення, коригування та реєстрацію платіжних документів. Операція "Введення та коригування платіжних документів" дає змогу вести облік всіх платіжних документів, які надходять ззовні до органів державної податкової служби. Операція "Реєстрація платіжних документів" дає змогу одержати інформацію про надходження згідно з платіжними документами у вигляді реєстрів. Операція "Введення платіжних документів" надає змогу користувачеві вводити з платіжних документів сплачені (можливо без наявної сплати) суми з подальшим відображенням їх у картках особових рахунків платників. Користувачеві пропонується екранне вікно, в якому потрібно вибрати зі списку тип платіжного документа, після чого на екрані монітора з'являється вікно для безпосереднього введення реквізитів платіжного документа: — № платіжного документа; — код платника; — вид сплати (призначення платежу), що залежить від типу вибраного документа; — рахунок з обліку доходів, на який сплачується платіж; — дати виписування, списання та зарахування на бюджетний рахунок; — сума платежу; — відомості про породжувальний документ (у разі необхідності). При виборі опції <3гідно з документом> користувачеві надається можливість ввести параметри документа (породжувального документа), на підставі якого виписано платіжний документ (наприклад, вводиться платіжне доручення, складене за висновком органу державної податкової служби під №...). Операція "Коригування платіжних документів" дає змогу коригувати дані платіжних документів. Користувачеві пропонується вікно, в яке він повинен ввести код платника. Потім зі списку платіжних документів цього платника треба вибрати потрібний документ для коригування або знищення. При знищенні даних за документом проводиться додатковий запит для підтвердження. Режим "Ведення карток особових рахунків" У цьому режимі, крім операцій (пунктів підменю) "Формування (друк) платіжних документів ДПА", використовують ще такі: — перегляд і друк картки особових рахунків; — формування акта звірення з платником податків; — нарахування пені за актами документальних перевірок. Операція "Перегляд і друк картки особових рахунків" призначена для виведення на екран дисплея, перегляду та друку карток особових рахунків платників податків за формами № 05, 5А, 03, 04, 06,15, IP. Код для кожної форми зберігається в полі KF файла SPLATP.DBF. Для перегляду картки особового рахунка за певний період треба вибрати місяць початку та кінця періоду. Якщо виставлено прапорець "Розрахунок", то буде проведено розрахунок пені (для всіх платежів) та переплат (для ПДВ), а якщо виставлено прапорець "Записати розрахунки", то розрахунки будуть записані в базу. Режим "Облік ПДВ" Режим "Облік ПДВ" призначений для формування та обліку документів, пов'язаних з відшкодуванням ПДВ, й охоплюється чотирма пунктами меню нижчого рівня (підменю): — реєстри, довідки; — контроль вірогідності сум, заявлених для відшкодування; — зміна порядку відшкодування; — відшкодування ПДВ. У режимі "Облік ПДВ" можна одержати такі реєстри і довідки: 1. Реєстр декларацій юридичних осіб з нульовими значеннями рядків 23"а" та 23"б" (№ 5). 2. Реєстр декларацій юридичних осіб, в яких заповнено рядок 23"а" (№ 6). 3. Реєстр декларацій юридичних осіб, в яких значення рядка 23"б" менше або дорівнює 10 тис. грн. (№ 7). 4. Реєстр декларацій юридичних осіб, в яких значення рядка 23"б" більше 10 тис. грн. і менше 100 тис. грн. (№ 8). 5. Реєстр декларацій юридичних осіб, в яких значення рядка 23"б" більше або дорівнює 100 тис. грн. (№ 9). 6. Реєстр декларацій фізичних осіб з нульовими значеннями рядків 23"а" та 23"б" (№ 1). 7. Реєстр декларацій фізичних осіб, в яких заповнено рядок 23"а" (№ 2). 8. Реєстр декларацій фізичних осіб, в яких значення рядка 23"б" менше 500 грн. (№ 3). 9. Реєстр декларацій фізичних осіб, в яких значення рядка 23"б" більше або дорівнює 500 грн. (№ 4). 10. Довідка про подану звітність платників ПДВ — юридичних осіб. 11. Довідка про подану звітність платників ПДВ — фізичних осіб. 12. Довідка про неподану звітність платників ПДВ — фізичних осіб. 13.Довідка про неподану звітність платників ПДВ — юридичних осіб. 14.Довідка про платників, у деклараціях яких зазначено суми для відшкодування. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування на розрахунковий рахунок за ставкою 0 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 15. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування на розрахунковий рахунок заставкою 20 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 16. Довідка про суми, термін відшкодування яких настав, є підтвердження і необхідно формувати висновки. 18. Перелік платників з сумами відшкодування за ставкою 0 %. -~ 19. Реєстр декларацій сільгосптоваровиробників. 20. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування в рахунок інших платежів за ставкою 0 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 21. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування в рахунок інших платежів за ставкою 20 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 22. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування в рахунок ПДВ за ставкою 0 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 23. Перелік декларацій з непідтвердженими сумами для відшкодування в рахунок ПДВ за ставкою 20 %, термін відшкодування яких у поточному місяці. 24. Реєстр платників ПДВ — сільгосптоваровиробників, які не прозвітувалися. Реєстри формуються на підставі введених даних із звітних документів платників за заданими користувачем параметрами: реквізитом платежу, терміном подачі звітності та (або) датою запиту.
Режим "Реструктуризація та відстрочки" Режим "Реструктуризація та відстрочки" охоплює підменю: реструктуризація, облік відстрочок (розстрочок), а також має окрему операцію "Списання пені". Введення реструктурованих сум відбувається на підставі прийнятого рішення про реструктуризацію після введення таких основних даних: —код платника; —код платежу, за яким проводиться реструктуризація; —тип реструктуризації (згідно з яким законодавчим документом проводиться реструктуризація); —код платежу, за яким буде обліковуватись реструктурована сума; —номер і дата документа (рішення), за яким проводиться реструктуризація; —дата зняття недоїмки (дата, станом на яку буде списана недоїмка в картках особових рахунків); —сума, що підлягає реструктуризації; — сума пені, сума основного платежу та фінансової санкції, які будуть списані в картках особових рахунків, за якими проводиться реструктуризація. Введення даних відбувається тільки за наявності відкритої картки особового рахунка за конкретним платежем, інакше користувачеві пропонується ввести реквізити нової картки особового рахунка (вказати рахунок з обліку доходів), на який будуть заноситися реструктуровані суми. Користувачеві пропонується для коригування сформований на підставі введених даних графік погашення реструктурованих, сум. Після закінчення введення інформацію записують у журнал реструктурованих сум і заносять у графік погашення. Режим "Довідки" Цей режим призначений для формування та друку довідок на підставі даних карток особових рахунків платників. Режим охоплює шість операцій формування довідок та підменю "Додаткові відомості для інспекторів". Операція "Довідка про недоїмку" призначена для формування та ведення журналу довідок, які видають платнику податків для взаємозаліку. Існує два типи довідок : ЗВИЧАЙНА ДОВІДКА — це довідка про недоїмку, що не була погашена протягом 45 днів для звичайних платежів, та довідка про недоїмку з 01.01. XX, яка не була погашена на день видачі довідки для реструктуризації; ДОВІДКА З УРАХУВАННЯМ КАЗНАЧЕЙСЬКИХ ВЕКСЕЛІВ — довідка про недоїмку на 01.01 .XX, що не була погашена казначейськими векселями на дату видачі довідки. Довідки та додатки до довідок формуються в гривнях без копійок. Режим "Звітність" Щоб правильно сформувати звіти, користувачеві треба коректно заповнити адресні дані та дані керівників інспекції. Для передачі файлів звітності на обласний рівень використовується каталог вихідної пошти. Перед формуванням звітів необхідно обов'язково провести розрахункові операції. Режим "Проведення розрахункових операцій" Цей режим охоплює операції, призначені для коректного відображення в картках особових рахунків даних, пов'язаних знарахуванням пені та закриттям року. Режим "Початкова організація БД" Цей режим охоплюють підменю початкова організація тарегламентні операції, а також окрема операція "Визначення вигляду картки особового рахунку". Операція "Відкривання картки особового рахунка за платежем" призначена для відкривання картки особового рахунка платника за заданим платежем. Після вибору коду платника користувач повинен вибрати платіж, вид бюджету, бюджетний рахунок, код форми картки особового рахунка і терміни звітності на рік та квартал. Режим "Нормативно-довідкова інформація" Цей режим охоплює операції перегляду різноманітних довідкових файлів. Більшість довідників на районному рівні не коригуються, зміни надсилаються централізовано. Переглядів: 191 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|