Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття.

Термін Визначення
Биологічна небезпека Негативний вплив біологічних патогенів будь-якого рівня і походження (від пріонів і мікроорганізмів до багатоклітинних паразитів), що створюють небезпеку в медико-соціальній, технологічній, сільськогосподарській та комунальній сферах.
Біологічна безпека Стан захищеності людей, сільськогосподарських тварин і рослин, навколишнього природного середовища від небезпек, викликаних або які викликаються джерелом біолого-соціальної надзвичайної ситуації.  
Біологічний тероризм Використання небезпечних біологічних агентів, які наносять збиток життю та здоров’ю людей заради цілей політічного та матеріального характеру.  
Генетично модіфіковані сконструйовані організми Мікро- та макророганізми зі зміненим геномом, який визначає зміну властивостей організму.  
Джерела біологічної небезпеки Сукупність природних та техногених біологічних факторів, які наносять значний ущерб здоров’ю людей та тварин вплоть до їх загибелі, а також збиток суспільству та економіці шляхом розповсюдження небезпечних біологічних агентів.
Ектопатогени Сукупність факторів природного та техногеного походження, які наносять збиток об’єктам навколишнього середовища.
Токсини Це токсичні продукти мікроорганізмів, природні яди тваринногого або рослинного походження або їх аналоги, які хімічно синтезовані; бєлкі, які обладають високою біологічною активністю та надзвичайно токсичні для тварин (ріцін, дифтерійний токсин,ботулінічний токсин та інш.)  

4.2. Теоретичні питання до заняття:

1.Протиепідемічні заходи серед особового складу військ.

2.Критерії оцінки санітарно-епідемічного стану військ і району ї розміщення.

3.Визначення та завдання бактеріологічної розвідки.

4.Правила відбору матеріалів для індикації біологічної зброї.

5.Індикація біологічної зброї (специфічна

6.Індикація біологічної зброї( неспецифічна).

7.Індикація біологічної зброї у скороченому обсязі.

8.Індикація біологічної зброї розширеному обсязі.

4.3. Практичні завдання, які виконуються на занятті:

-Навчити організувати і провести протиепідемічні заходи при виникненні надзвичайних ситуацій і бойових дій серед населення і військ

- Навчити складати план проведення бактеріологічної розвідки та оформити її результати

- Навчити забирати матеріал з об'єктів довкілля та складати супровідну записку

- Навчити готувати проби до дослідженнь

- Навчити застосовувати методи індикації, враховувати результати дослідженнь та правильно їх оцінювати.

 




Переглядів: 204

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.