МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Фізкультхвилинка.На галявині вогнище Полум’я стелиться низько-низько (присідають), Далі багаття розгоряється (піднімаються) І полум’я коливається (показують руками). Ми взяли водичку прямо із кринички (нахиляються). Полили, загребли (імітація руками) І з галявини пішли (крокують). Робота з підручником(с.60-62). Відповіді на запитання. – Назвіть дії дітей до приїзду пожежників. 1.Ніколи не панікуй! Якщо загорілась невелика річ – кинь її на підлогу. Полум’я затопчи ногами, накрий мокрою ковдрою або залий водою. 2.Якщо вогонь не загас, залиши помешкання й поклич дорослих. 3.Якщо в квартирі багато диму, лягай на підлогу, дихай через зволожений рушничок, серветку,футболку тощо. 4.На випадок пожежі телефонуй 101. При цьому чітко повідомляй адресу(вулицю, дім, квартиру), код під’їзду,своє ім’я та прізвище , що загорілось і з якої причини. Індивідуальна робота учнів. (2 учня виконують завдання за картками) Картка 1. Допиши речення, вибери потрібне, на твій погляд, слово з дужок. Гратися сірниками (дуже весело, цікаво, можна, небезпечно). 2. З’єднай частини речення. Вогонь можна запалювати тільки з дітьми самому з дорослими 3.Роз’єднай на окремі слова, запиши речення. Незалишайтебезнаглядувідкритийвогонь ! 4.Склади речення зі слів, запиши. Не, під, розпалюй, деревами, багаття. 5.Закресли букви ч, м, с. Прочитай застереження. Нечзалишаймбезснаглядучелектромприладис ! ІV. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Тестове опитування. 1.На випадок пожежі телефонуй за номером а) 102; б) 101; в) 103. 2.На новорічне свято я обов’язково візьму а) бенгальські вогні; б) петарди; в) веселий настрій. 3.Скільки приладів потрібно вмикати в одну розетку а) 1; б) 3; в) 2. 4.Не можна розпалювати багаття в а) безвітряну погоду; б) суху погоду; в) холодну погоду. 5.Суши білизну а) над газовою плитою; б) на каміні; в) у ванній кімнаті. 6.Якщо в квартирі багато диму, закрий вологим рушником а) ніс і рот; б) очі; в)рот. 7. До горючих речовин відносяться а) пісок; б) папір; в) вода. 8. Чим не можна гасити бензин? а) водою; б) ґрунтом; в) піском. Гра «Пожежна тривога» Учні отримують папірці з назвами предметів пожежогасіння. Вчитель називає різні ситуації виникнення пожежі,а учні намагаються її загасити. «Загорілась трава»( Ґрунт ,пісок,вода, гілля дерев). «Задимлене приміщення» ( Рушник, вода) . «Горить шнур праски ( Суха тканина,ковдра). 3.Вправа «Запитання – відповідь». Учитель називає речовину, а учні плескають в долоні, якщо вона належить до горючих. Пісок, тканина, папір, вода, дерево, молоко, нафта, цегла,бензин, скло. V. Робота «Довідкового бюро». Переглядів: 641 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|