Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фізкультхвилинка.

На галявині вогнище

Полум’я стелиться низько-низько (присідають),

Далі багаття розгоряється (піднімаються)

І полум’я коливається (показують руками).

Ми взяли водичку прямо із кринички (нахиляються).

Полили, загребли (імітація руками)

І з галявини пішли (крокують).

Робота з підручником(с.60-62).

Відповіді на запитання.

– Назвіть дії дітей до приїзду пожежників.

1.Ніколи не панікуй! Якщо загорілась невелика річ – кинь її на підлогу. Полум’я затопчи ногами, накрий мокрою ковдрою або залий водою.

2.Якщо вогонь не загас, залиши помешкання й поклич дорослих.

3.Якщо в квартирі багато диму, лягай на підлогу, дихай через зволожений рушничок, серветку,футболку тощо.

4.На випадок пожежі телефонуй 101. При цьому чітко повідомляй адресу(вулицю, дім, квартиру), код під’їзду,своє ім’я та прізвище , що загорілось і з якої причини.

Індивідуальна робота учнів.

(2 учня виконують завдання за картками)

Картка

1. Допиши речення, вибери потрібне, на твій погляд, слово з дужок.

Гратися сірниками (дуже весело, цікаво, можна, небезпечно).

2. З’єднай частини речення.

Вогонь можна запалювати тільки з дітьми

самому

з дорослими

3.Роз’єднай на окремі слова, запиши речення.

Незалишайтебезнаглядувідкритийвогонь !

4.Склади речення зі слів, запиши.

Не, під, розпалюй, деревами, багаття.

5.Закресли букви ч, м, с. Прочитай застереження.

Нечзалишаймбезснаглядучелектромприладис !

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Тестове опитування.

1.На випадок пожежі телефонуй за номером

а) 102;

б) 101;

в) 103.

2.На новорічне свято я обов’язково візьму

а) бенгальські вогні;

б) петарди;

в) веселий настрій.

3.Скільки приладів потрібно вмикати в одну розетку

а) 1;

б) 3;

в) 2.

4.Не можна розпалювати багаття в

а) безвітряну погоду;

б) суху погоду;

в) холодну погоду.

5.Суши білизну

а) над газовою плитою;

б) на каміні;

в) у ванній кімнаті.

6.Якщо в квартирі багато диму, закрий вологим рушником

а) ніс і рот;

б) очі;

в)рот.

7. До горючих речовин відносяться

а) пісок;

б) папір;

в) вода.

8. Чим не можна гасити бензин?

а) водою;

б) ґрунтом;

в) піском.

Гра «Пожежна тривога»

Учні отримують папірці з назвами предметів пожежогасіння. Вчитель називає різні ситуації виникнення пожежі,а учні намагаються її загасити.

«Загорілась трава»( Ґрунт ,пісок,вода, гілля дерев).

«Задимлене приміщення» ( Рушник, вода) .

«Горить шнур праски ( Суха тканина,ковдра).

3.Вправа «Запитання – відповідь».

Учитель називає речовину, а учні плескають в долоні, якщо вона належить до горючих.

Пісок, тканина, папір, вода, дерево, молоко, нафта, цегла,бензин, скло.

V. Робота «Довідкового бюро».




Переглядів: 641

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.