Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перешкоди на шляху індивідуальних змін.

Модель трансформаційних змін Шайна.

Едгар Шайн останні двадцять років був провідним дослідником і практиком у сфері індивідуальних, корпоративних і культурних змін.

Шайн вважає, що зміни проходять три стадії:

• "розморожування": створення мотивів до змін;

• освоєння нових концепцій і нових значень старих концепцій;

• засвоєння нових концепцій і значень.

Шайн стверджує, що у кожному випадку діють дві сили. Перша — тривога, пов'язана з навчанням. Друга тривога, пов'язана з виживанням.

Ці види тривоги можуть набирати різних форм. Шайн перераховує чотири відповідні типи страху:

• Страх тимчасової некомпетентності: свідома оцінка власної некомпетентності у новій ситуації.

• Страх покарання за некомпетентність.

• Страх втратити себе: внутрішній безлад, коли ваш звичний хід думок і відчуттів більше не підходить.

• Страх втратити своє місце в групі: іноді Ви визначаєте себе за роллю в організації, а іноді за зв'язками, що існують на Вашому робочому місці.

Одною з перешкод під час введення змін є різний стиль спілкування, що може призвести до конфліктів.

Стиль спілкування– це характерна форма реагування в людських контактах, обумовлена індивідуальними, особистими, соціальними факторами.

Таблиця 3

Темперамент та стиль спілкування

Темперамент Стиль спілкування
Холерик “темпераментний” Експресивний, активний, імпульсивний, агресивний, образливий, невгамовний
Сангвінік “сонячна людина” Товариський, активний, веселий, урівноважений
Флегматик “майстер терпіння” Урівноважений, спокійний, замкнутий, миролюбний, неемоційний
Меланхолік Вразливий, чуттєвий, дратівливий, тревожний

 

Типи міжособистісних конфліктів:

Ø конфлікт безвихідного становища (обоє негативно, вихід – розрив)

Ø конфлікт несумісності (один позитивно – негативно; переважно гірше тому, що позитивно)

Ø конфлікт невизначеності ( в одного позитивне чи негативне, в іншого – нічого )

Ø конфлікт притягання-страху (одночасно і позитивні і негативні, психологічна дистанція, при зближенні – зупинка на півдорозі)

Класифікація форм поведінки учасників конфлікту була розроблена Кеннетом У. Томасом і Ральфом Х. Кілменном в 1972 році. Якщо на основі двох змінних( інтерес до себе і інтерес до інших) побудувати матрицю, то змінюючи в кожному випадку інтерес як низький чи високий, можна виявити основні стилі вирішення міжособистісного конфлікту:

v уникнення (відхід від конфлікту, програш - програш)

v пристосування (війти в положення іншого, виграш - виграш)

v суперництво (вирішення конфлікту силою, виграш - програш)

v компроміс ( не виграш – не виграш, неповне задоволення обох)

v співпраця (виграш – виграш, сильне бажання вирішити конфлікт)

Вибір потрібного способу вирішення конфлікту залежить від багатьох факторів, включаючи причини його виникнення і характер взаємовідносин між менеджерами і конфліктуючими суб’єктами.

Таблиця 4


Читайте також:

  1. Види індивідуальних занять
  2. Визначення індивідуальних речовин.
  3. Джерела індивідуальних відмінностей
  4. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  5. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  6. Дозрівання пірамідного шляху
  7. Етапи професійного шляху за Е. А. Клімовим
  8. Етапи професійного шляху за Сьюпером
  9. Закон взаємного переходу кількісних і якісних змін.
  10. ЗМ 8. УКРАЇНА НА ШЛЯХУ НАЦІОНАЛЬНО-ДЕРЖАВНОГО ВІДРОДЖЕННЯ
  11. Зовнішня політика України на шляху до незалежності.
  12. І. Сутність і види соціальних змін.




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схильність до змін | Нарада - як спосіб між індивідуальних комунікацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.