МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Перешкоди на шляху індивідуальних змін.Модель трансформаційних змін Шайна. Едгар Шайн останні двадцять років був провідним дослідником і практиком у сфері індивідуальних, корпоративних і культурних змін. Шайн вважає, що зміни проходять три стадії: • "розморожування": створення мотивів до змін; • освоєння нових концепцій і нових значень старих концепцій; • засвоєння нових концепцій і значень. Шайн стверджує, що у кожному випадку діють дві сили. Перша — тривога, пов'язана з навчанням. Друга тривога, пов'язана з виживанням. Ці види тривоги можуть набирати різних форм. Шайн перераховує чотири відповідні типи страху: • Страх тимчасової некомпетентності: свідома оцінка власної некомпетентності у новій ситуації. • Страх покарання за некомпетентність. • Страх втратити себе: внутрішній безлад, коли ваш звичний хід думок і відчуттів більше не підходить. • Страх втратити своє місце в групі: іноді Ви визначаєте себе за роллю в організації, а іноді за зв'язками, що існують на Вашому робочому місці. Одною з перешкод під час введення змін є різний стиль спілкування, що може призвести до конфліктів. Стиль спілкування– це характерна форма реагування в людських контактах, обумовлена індивідуальними, особистими, соціальними факторами. Таблиця 3 Темперамент та стиль спілкування
Типи міжособистісних конфліктів: Ø конфлікт безвихідного становища (обоє негативно, вихід – розрив) Ø конфлікт несумісності (один позитивно – негативно; переважно гірше тому, що позитивно) Ø конфлікт невизначеності ( в одного позитивне чи негативне, в іншого – нічого ) Ø конфлікт притягання-страху (одночасно і позитивні і негативні, психологічна дистанція, при зближенні – зупинка на півдорозі) Класифікація форм поведінки учасників конфлікту була розроблена Кеннетом У. Томасом і Ральфом Х. Кілменном в 1972 році. Якщо на основі двох змінних( інтерес до себе і інтерес до інших) побудувати матрицю, то змінюючи в кожному випадку інтерес як низький чи високий, можна виявити основні стилі вирішення міжособистісного конфлікту: v уникнення (відхід від конфлікту, програш - програш) v пристосування (війти в положення іншого, виграш - виграш) v суперництво (вирішення конфлікту силою, виграш - програш) v компроміс ( не виграш – не виграш, неповне задоволення обох) v співпраця (виграш – виграш, сильне бажання вирішити конфлікт) Вибір потрібного способу вирішення конфлікту залежить від багатьох факторів, включаючи причини його виникнення і характер взаємовідносин між менеджерами і конфліктуючими суб’єктами. Таблиця 4 Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|