Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






References

Anderberg, E. (2000). Word meaning and conceptions: An empirical study of relationships between students’ thinking and use of language when reasoning about a problem. Instructional Science, 28, 89-113.

Barnett, R. & Coate, K. (2005). Engaging the curriculum in higher education. Berkshire, UK: Open University Press.

Edström, A-M. (2006). Researching learning in visual art practice. Journal of Swedish Educational Research) 11(3), 195-213.

Edström, A-M. (2008a). To rest assured: A study of artistic development. International Journal of Education and the Arts, 9(3).

Efland, A. (2002). Art and cognition: Integrating the visual arts in the curriculum. New York: Teacher's College, Columbia University.

Hall, J. (2010). Making art, teaching art, learning art: Exploring the concept of the artist teacher. International Journal of Art & Design Education, 29(2), 103-110.

Harwood, E. (2007). Artists in the academy: Curriculum and instruction. In L. Bresler (Ed.), International Handbook of Research in Arts Education (pp. 313-329). Dordrecht: Springer.

Hjelde, K. (2008). Between fine art and teaching: Reflecting creative passion. In N. Austerlitz (Ed.), Unspoken Interactions. Exploring the unspoken dimension of learning and teaching in creative subjects (pp. 141-151). London: The Centre for Learning and Teaching in Art and Design.

Marton, F. (1981). Phenomenography: Describing conceptions of the world around us. Instructional Science, 10, 177-199.

Marton, F. & Svensson, L. (1979). Conceptions of research in student learning. Higher Education, 8, 471-486.

Riley, H. (2007). Beyond the horizon: Future directions for the teaching of visual art practice. Journal of Visual Art Practice 6(1), 73-80.

Singerman, H. (1999). Art subjects: Making artists in the American university. Berkeley/Los Angeles: University of California Press.

Svensson, L. (1997). Theoretical foundations of phenomenography. Higher Education Research & Development, 16(2), 159-171.

Svensson, L. (2002). Learning environments of knowledge intensive company units in five European countries. Final report of the LATIO research project sponsored by the European Commission. Retrieved from http://www.pjb.co.uk/npl/bp30.htm

 

Read the article.

Make some general remarks concerning the content of the paper using words and expressions from Useful Vocabulary Section.

Discuss the structure of the paper.

Give some positive comments.

Express your criticism or objections.

Analyze the data, results and their presentations.

Make a conclusion.


ARTICLE 2

Cultural Literacy in Globalization Era

Lamphong Volady

Flinders University,South Australia




Переглядів: 196

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.