Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СУТНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ, РОЗВИВАЛЬНОЇ ТА ВИХОВНОЇ МЕТИ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА

 

Освітня мета природознавства полягає у формуванні системи уявлень та понять про предмети, процеси та явища природи; взаємозв’язки організмів із живою та неживою природою; особливості їхнього росту та розвитку; умінь спостерігати, визначати, розпізнавати, планувати й проводити дослідження та практичні роботи; аналізувати та порівнювати окремі об’єкти, явища природи; користуватися образотворчими засобами наочності; доглядати за рослинами та тваринами куточка живої природи.

Розвивальні цілі передбачають: розвиток інтелектуальних здібностей через оволодіння уміннями та прийомами розумової діяльності (сприйняття, уява, мислення, пам’ять, мовлення, аналіз, синтез, порівняння, зіставлення, виділення головного, другорядного, узагальнення, висновки); створення умов для індивідуального розвитку школяра; здатності до творчості, спостережливості, самовираження; реалізацію компетентнісного підходу до змісту освіти; формування універсальних компетентностей.

Виховні цілі навального процесу з природознавства реалізуються через виховання засобами навчального предмета особистісних якостей школяра (етичних, санітарно-гігієнічних, трудових, фізичних), його патріотизму, екологічної культури, наукового світогляду, естетичних норм та цінностей.

Плануючи урок, учитель повинен чітко визначити завдання навчання, виховання та розвитку, віднаходити найефективніші способи активізації пізнавальної діяльності школярів упродовж усього уроку.

 




Переглядів: 2208

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.