Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Міністерство освіти і науки України

Херсонський державний університет

Загальноуніверситетська кафедра світової літератури та культури імені проф. О. Мішукова

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри

 

_________проф. Н.І. Ільїнська

“____”____________2013 року

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

1.4.9. Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (ІІ половина)

 

Напрям підготовки:

6.02030301. Філологія (українська, англійська мова і література) 6.02030301. Філологія (українська мова і література)

 

Спеціалізація: Редагування освітніх видань / Документознавство

 

Факультет філології та журналістики

 

 

2014 – 2015 навчальний рік

 

Робоча програма з курсу «Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (ІІ половина)» для студентів

за напрямом підготовки:

6.02030301. Філологія (українська, англійська мова і література) 6.02030301. Філологія (українська мова і література)

 

Розробники: Клімчук О.В., доцент кафедри, кандидат філологічних наук

Левченко О.В., старший викладач загальноуніверситетської кафедри світової літератури та культури імені проф. О.Мішукова

 

 

Робочу програму схвалено на засіданні загальноуніверситетської кафедри світової літератури та культури імені проф. О.Мішукова

Протокол №1 від “1” вересня 2014 року

Завідувач загальноуніверситетської кафедри світової літератури та культури імені проф. О. Мішукова

 

_______________________ (Ільїнська Н.І.)

 

 

Ó__________, 20__ рік

Ó __________, 20__ рік

 

 

1. Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів - 3,5 Галузь знань 0203. Гуманітарні науки   Нормативна
Напрям підготовки 6.02030301. Філологія (українська, англійська мова і література), (українська мова і література)  
  Рік підготовки
Змістових модулів – 2 3-й
Семестр
Загальна кількість годин – 90 5-й
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 32 самостійної роботи 58 студента –2/4 Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр Лекції
18 год. 4 год.
Практичні, семінарські
14 год. 2 год.
Самостійна робота
58 год. 84 год.
Вид контролю:
залік
         

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 1/1,8

для заочної форми навчання – 1/14

 

 

Мета та завдання навчальної дисципліни

Курс «Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (ІІ половина)» забезпечує розвиток ключових компетентностей (уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, інформаційно-комунікаційної, соціальної, громадянської, загальнокультурної), а також спрямований на формування літературної компетентності, що передбачає:

- розуміння світової літератури як невід’ємної частини художньої культури;

- знання текстів літературних творів, обов’язкових для текстуального аналізу;

- формування якостей творчого читача та розвиток читацького досвіду;

- уміння і навички створення творчих наукових письмових робіт різних жанрів;

- уміння орієнтуватися у світі класичної художньої літератури і культури, оцінювати художню вартість творів, порівнювати їх (у різних перекладах; в оригіналах і перекладах, переспівах; розуміти втілення їх в інших видах мистецтва тощо).

Складовими літературної компетентності є емоційно-ціннісна, літературознавча, загальнокультурна, компаративна компетенціїособистості, які мають бути сформовані поступово в процесі вивчення світової літератури.

Формування літературної компетентності та її складників тісно пов’язано із формуванням комунікативної компетентності, розвитком умінь і навичок володіння учнями українською мовою, а також іноземними мовами, видами мовленнєвої діяльності, основами культури усного і писемного мовлення.

Завдання курсу:

Теоретичні:

– сформувати уявлення про історико-культурний контекст ХІХ століття, художню специфіку творів романтичної та реалістичної літератури країн Європи та США;

– окреслити теми та образи реалістичної літератури, які увійшли до арсеналу «вічних» образів світової літератури, простежити традиції реалізму у подальшому літературному процесі;

– розглянути вплив реалістичного мистецтва та літератури на мистецтво і літературу рідного народу зокрема, ознайомити з перекладацькою діяльністю українських культурних діячів, що зверталися до реалістичних творів європейських та американських авторів.

Практичні:

– сформувати навички критичного літературознавчого аналізу, сприяти засвоєнню основних теоретичних понять, що необхідні для розуміння зарубіжної літератури та культури в цілому;

– сформувати навички роботи із дослідницькою літературою, навчальними посібниками, словниками-довідниками;

– розвивати філологічну культуру, читацькі та творчі здібності студентів.

Студент повинен знати:

– головні поняття та терміни, пов’язані з реалістичною літературою та культурою;

– провідні течії реалістичної літератури та їхню характеристику;

– основні етапи розвитку реалізму в Європі та США;

– своєрідність реалістичного руху в різних країнах Європи та США;

– провідних представників європейських та американської літератур ХІХ ст.;

– художні тексти доби реалізму, що передбачені програмою;

– вплив реалістичної літератури на подальшій розвиток світового літературного процесу.

Студент повинен вміти:

– аналізувати літературно-історичні явища реалістичної епохи;

– швидко і вправно орієнтуватись у літературному процесі зарубіжної літератури ХІХ ст.;

– аналізувати художні твори, передбачені програмою;

– мати первісні навички наукового підходу до історії зарубіжної літератури.




Переглядів: 234

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.