Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОТРЕБА В ПІДТРИМЦІ БЕЗПЕКИ

Дата Проблема пацієнта Мета/очікуваний результат Сестринські втручання Періодичність оцінки Дата досягнення мети
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           

41


ПОТРЕБА В ПРАЦІ І ВІДПОЧИНКУ

 

Дата Проблема пацієнта Мета/очікуваний результат Сестринські втручання Періодичність оцінки Дата досягнення мети
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           

 

42

ПОТРЕБА В СПІЛКУВАННІ

 

Дата Проблема пацієнта Мета/очікуваний результат Сестринські втручання Періодичність оцінки Дата досягнення мети
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           

43


Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 6

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

 

ТЕМА: „ Типи ЛПЗ, їх структура та функції

Роль медичної сестри в задоволенні потреб пацієнта ”

ОСНАЩЕННЯ:

ü Сухе хлорне вапно.

ü Хлорамін.

ü Ємність місткістю не менше 10л.

ü Дерев'яна лопаточка для розмішування.

ü Пляшки з темного скла з корками.

ü Марля.

ü Маска-респіратор

ü Фартух

ü Документація поліклінічного та стаціонарного відділень

ü Документація сестринського поста

ü Гумові рукавички.

 

ЗНАТИ:

ü Структура поліклініки, її функції, медсестринський персонал, види медичної документації.

ü Об’єм роботи медсестринського персоналу.

ü Особливості роботи дільничних медичних сестер.

ü Роль медичних сестер у пропаганді здорового способу життя та профілактиці захворювань, проведенні медичних оглядів та диспансеризації населення.

ü Структура та функції дитячої та жіночої консультації, здоровпункту.

ü Типи лікарень, їхні функції.

ü Структурні підрозділи стаціонару, їхні функції та режим роботи.

ü Посадові обов’язки медсестринського персоналу лікарні. Внутрішній розпорядок лікарні.

ü Структура та штати терапевтичного відділення лікарні.

ü Медсестринський пост, його оснащення та документація.

ü Правила передачі чергувань медсестер.

ü Об’єм роботи постової медсестри.

 

Практичні навички:

— організація робочого місця медичної сестри;

— облаштування медсестринського поста;

— ознайомлення з документацією стаціонару та поліклініки.

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

— організація робочого місця медичної сестри;

— облаштування медсестринського поста;

— ознайомлення з документацією стаціонару та поліклініки.

 




Переглядів: 268

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.