МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОТРЕБА В ПІДТРИМЦІ БЕЗПЕКИ
41 ПОТРЕБА В ПРАЦІ І ВІДПОЧИНКУ
42 ПОТРЕБА В СПІЛКУВАННІ
43 Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 6 (для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”
ТЕМА: „ Типи ЛПЗ, їх структура та функції Роль медичної сестри в задоволенні потреб пацієнта ” ОСНАЩЕННЯ: ü Сухе хлорне вапно. ü Хлорамін. ü Ємність місткістю не менше 10л. ü Дерев'яна лопаточка для розмішування. ü Пляшки з темного скла з корками. ü Марля. ü Маска-респіратор ü Фартух ü Документація поліклінічного та стаціонарного відділень ü Документація сестринського поста ü Гумові рукавички.
ЗНАТИ: ü Структура поліклініки, її функції, медсестринський персонал, види медичної документації. ü Об’єм роботи медсестринського персоналу. ü Особливості роботи дільничних медичних сестер. ü Роль медичних сестер у пропаганді здорового способу життя та профілактиці захворювань, проведенні медичних оглядів та диспансеризації населення. ü Структура та функції дитячої та жіночої консультації, здоровпункту. ü Типи лікарень, їхні функції. ü Структурні підрозділи стаціонару, їхні функції та режим роботи. ü Посадові обов’язки медсестринського персоналу лікарні. Внутрішній розпорядок лікарні. ü Структура та штати терапевтичного відділення лікарні. ü Медсестринський пост, його оснащення та документація. ü Правила передачі чергувань медсестер. ü Об’єм роботи постової медсестри.
Практичні навички: — організація робочого місця медичної сестри; — облаштування медсестринського поста; — ознайомлення з документацією стаціонару та поліклініки.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. Відпрацювання практичних навичок та вмінь. — організація робочого місця медичної сестри; — облаштування медсестринського поста; — ознайомлення з документацією стаціонару та поліклініки.
Переглядів: 268 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|