Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ 3 (Лабораторна робота №3).

Розробка стратегічного плану

 

Мета роботи:

- розробка стратегічного плану, підрозділ маркетинговий стратегічний план.

 

Теоретичні вказівки.

Розділ стратегічного плану, присвячений маркетингу, є однією з найважливіших частин бізнес-плану, оскільки в ньому безпосередньо мовиться про характер наміченого бізнесу і способи, завдяки яким можна розраховувати на успіх.

Підприємець повинен підготувати такий план маркетингу, який здатний будити думку. Він повинен не просто представити концепцію, але «продати» бізнес як привабливу можливість для інвестицій, як кредитний ризик з принадними перспективами.

Крім того, розділ повинен бути написаний в такій манері, яка була б зрозуміла широкому громадянству, — від менеджерів до членів ради директорів.

Історія свідчить, що маркетинг є однією з важливих умов на шляху фірми до успіху. Багато фірм, що мали спокусливий, дійсно потрібний споживачу товар, потерпіли невдачу із-за неправильного маркетингу або взагалі відсутності такого. Тому при оцінці бізнес-плану величезна увага буде приділена цьому розділу. Якщо не визначена реальна потреба в товарах або послугах, то ніякий талант, ніякі капітали не допоможуть фірмі добитися успіху в даній області.

Залежно від конкретної ситуації, що складається на ринку з погляду стану попиту, розрізняють декілька типів маркетингу:

· Конверсійний маркетинг. Пов'язаний з наявністю негативного попиту, тобто з ситуацією, коли більшість споживачів відкидають даний товар або послугу. Завдання в цьому випадку полягає в розробці такого плану маркетингу, який би сприяв зародженню попиту на відповідні товари (послуги).

· Стимулюючий маркетинг. Пов'язаний з наявністю товарів, на які немає попиту унаслідок повної байдужості або незацікавленості покупців. План маркетингу повинен визначити причини байдужості і намітити шляхи по його подоланню.

· Що розвиває маркетинг. Пов'язаний з попитом, що формується, на нові товари. Використовується в ситуаціях, коли є потенційний попит. Завдання маркетингу полягає в перетворенні потенційного попиту в реальний.

· Що підтримує маркетинг. Використовується при відповідності рівня попиту рівню пропозиції. В цьому випадку необхідно проводити продуману політику цін, цілеспрямовано здійснювати рекламну роботу і т.п.

· Демаркетінг. Застосовується при надмірному перевищенні попиту над пропозицією. Щоб у споживачів не створилося негативне уявлення про можливості фірми задовольнити запити покупців, проводиться підвищення цін, згортання рекламної діяльності і т.п. Одночасно приймаються заходи по збільшенню випуску продукції що користується надмірно високим попитом.

· Протидіючий маркетинг. Використовується для зниження попиту, який з погляду суспільства розцінюється як ірраціональний (на спиртні напої, тютюнові вироби і т.п.)

Деякі види бізнесу вимагають маркетингу, а тому ясного і переконливого плану маркетингу. Для інших маркетинг менш важливий і немає необхідності в такому ретельному опрацьовуванні присвяченого йому розділу.

Взагалі, маркетинг застосовується за наступних умов:

· Насиченні ринку товарами, тобто при перевищенні пропозиції над попитом (ринок покупця);

· Гострій конкуренції, посиленні боротьби за покупця;

· Вільних ринкових відносин, тобто можливості без адміністративних обмежень вибирати ринки збуту і постачання, встановлювати ціни, вести комерційну політику і т.д.;

· Повній самостійності підприємств у виборі цілей фірми, управлінських структур, окладів, в розподілі засобів по статтям бюджету і т.д.

Проте при будь-якому бізнесі потрібна підтримка об'єму продажів на рівні, здатному забезпечити його виживання. Тому розумна програма маркетингу грає критично важливу роль і вивчається вельми скрупульозно. Ось основні проблеми, які повинні бути розглянуті в цьому розділі:

Визначення попиту та можливості ринку. У цій частині розділу слід обгрунтувати попит на товар (послугу). Часто корисно починати аналіз ринку з представлення загальної картини, що склалася в галузі.

 




Переглядів: 186

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.