Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перспективні напрямки сучасної відновної нейрохірургії

 

 

VI. Навчальний алгоритм для формування практичних навичок та вмінь дослідження (або обстеження)

Основні завдання Вказівки Примітки
Вивчити класифікації епіле-псії, паркінсонізму та ДЦП. Звернути увагу на важкі форми цих захворювань, що не підлягають терапевтичному лікуванню.  
Вивчити клінічні особливо-сті тих форм епілепсії, пар-кінсонізму, ДЦП, синдрому спастичності, нейропатич-ного больового синдрому, що становлять об’єкт вико-ристання методу функціо-нальної нейрохірургії. Назвати особливості клінічного перебігу вказаних варіантів патології. Необхідно освоїти методику проведення неврологічного огляду хворих такої категорії, методологію постановки попереднього діагнозу, оформлення медичної документації, призначення допоміжних методів обстеження, постановки клінчного діагнозу, формулювання показів до проведення хірургічного лікування.  
Знати допоміжні методи об-стеження, які застосовують-ся при уточнені діагнозу, формуванні показань до проведення функціональних та відновних нейрохірургіч-них втручань та їх тактики. Вказати на допоміжні методи обстеження, які є найбільш інформативними в діагностиці епілепсії, паркінсонізму, ДЦП, синдрому спастичності, нейропатичного больового синдрому. Знати принцип їх проведення і діагностичну вагу. Вміти оцінити результати обстеження.  
Вивчити особливості надан-ня невідкладної допомоги при генералізованому то-ніко-клонічному епілептич-ному нападі (grand mal), а також при епілептичному статусі. Вміти: надавати невідкладну допомогу хворим при генералізованому тоніко-клонічному епілеп-тичному нападі (grand mal), а також при епілеп-тичному статусі.  

 

 

VII. Клінічні задачі для самоконтролю

Задача 1.

Хворого 22 років на протязі останніх 6 років турбують пілептичні напади, які спочатку повторювались раз в півроку, а останні два роки повторюються раз в місяць. Після нападу залишається слабкість у правих кінцівках, яка з часом проходить. Протягом останнього року хворий два рази лікувався у відділенні інтенсивної терапії з приводу довготривалої втрати свідомості та судом. При обстеженні: М-Ехо не зміщене. На очному дні – ознаки ангіопатії сітківки. На МРТ – вогнище підсилення щільності в задніх відділах лобної долі розміром 3´3 см з дрібними обвапненнями.

Який діагноз найбільш ймовірний?

Визначте план дообстеження і лікування хворого.

 




Переглядів: 437

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.