МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Базовий компонент дошкільної освіти України (1998 р.) про зміст і завдання сфери життєдіяльності «Природа». Аналіз розділів програм «Малятко», «Дитина» з ознайомлення з природою.Сфера життєдіяльності "Природа" Зміст і завдання. Сфера "Природа"формує елементарний природодоцільний світогляд, несе ціннісно-змістову наповненість за екологічним та природничим напрямами, сприяє усвідомленню дитиною себе як частки природи, формує відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї і внаслідок її дій у навколишньому довкіллі. Компетентність дитини у сфері "Природа" — неодмінна передумова становлення цілісної особистості. Відомості про природу мають велике значення у формуванні зачатків екологічної культури. Підходи у формуванні особистості через сферу життєдіяльності є екологічне виховання, спрямовано виховання різнобічної особистості. Зміст –формує елементарний природний світогляд, несе ціннісні – змістову наповненість за екологічним та природничим напрямами, сприяє усвідомленню дитиною себе, як частини природи, формує відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї. БКДО – сфера «Природа – формує елементарні відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї у галузі «природа планети Земля», складають відомості про природне довкілля як цілий організм, в якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини. Компетентність у галузі «Природи космосу» становить елементарні уявлення про зорі (сонце), планети і в тому числі планету Земля, Місяць. Загальними підходами у формуванні особистості через сферу життєдіяльності «Природа є і екологічне спрямування, виховання різнобічної і гармонійної особистості, орієнтованої на відтворення екологічної культури суспільства, комплексний підхід, що передбачає розвиток чуттєвої сфери, засвоєння певного хода знань та оволодіння практичними вміннями. Метою сформування елементів екологічного світорозуміння, екологічної вихованості, розвитку у дитини позитивного емоційно – цілісного ставлення до природного довкілля, формування реалістичних уявлень про явища природи, практичних умінь, дбайливого ставлення до її компонентів. Специфіка сфери «Природа» зумовлена сучасним науковим баченням світобудови, що розглядає живі організми не як само відтворення, а як такі, що є складовою біосфери, Це й визначило основні змістові лінії БКДО, а саме: «Природа планети Земля» і «Природа космосу». Кожна з цих ліній передбачає певний обсяг знань, уявлень, які дитина отримує в процесі світосприймання, а також умінь, навичок, потреб, що виявляється в екологічно доцільній поведінці. Порівняльний аналіз програм «Малятко» і «Дитина» і ознайомлення з природою.
Переглядів: 970 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|