МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Предмет і завдання методики ознайомлення дітей з природою в ДНЗ. Зв’язок з іншими науками.Методика ознайомлення з природою належить до системи пед. наук. Основним предметом її вивчення є процес ознайомлення дітей з природою, виховання та розвиток їх під час цієї роботи. Ознайомлення з природою в ДНЗ спрямоване на формування у дошкільників елементарних понять про навколишню природу, вирішення завданьвсебічного розвитку особистості. Методика ОЗП розробляє методи, прийоми, форми організації дітей, які можна ефективно використати для навчання і розвитку дошкільників через зміст природного матеріалу: розробляє питання організації матеріальної бази, кутків природи, ділянок. Методика ознайомлення з природою пов’язана із біологічними і психологічними науками. Основою ознайомлення з природою є природа рідного краю, яка включає знання географії, біології, ботаніки, фенології. Лише оволодіння цими знаннями створює надійний фундамент для цікавого, змістовного ознайомлення дошк з природою. Тісний зв’язок має з психолого – педагогічними науками (дитяча психологія, дошк. педагогіка), тому що в роботі дуже важливо враховувати психологічні особливості дошкільників. Цю закономірність затверджував К.Д.Ушинський: «Чим менший дошкільник, тим більш потрібно йому педагогічних знань».Під час відбору знань про природу, розробки методів і прийомів ознайомлення дошк з природою враховуються вікові особливості дітей, особливості психічних процесів у дошкільників (сприймання, мислення). Завдання –виховувати ціннісне ставлення до природи, підводити до розуміння її естетичних, пізнавальних, моральних цінностей. - сприяти формуванню елементарного екологічного світорозуміння, екологічної культури.. - Виховувати дбайливе ставлення до будь якого прояву життя найвищої цінності прагнення до збереження свого здоров’я та здоров’я оточуючих. - Учити знаходити цікаві особливості явищ природи, колір, форма, звуки, милуватись. - Розвивати пізнавальні здібності до природи рідного краю, народних звичаїв, традицій. Зв’язок з іншими методиками (ОТМ, музика, фіз. виховання) виявляється в тому, що малювання, ліплення, аплікація є засобами фіксації знань про природу, а в музиці і танцях, іграх відображаються набуті дітьми про звуки в природі, рухи тварин. Такі різнобічні зв’язки методики ознайомлення дітей з природою і з іншими методиками вказують на провідне місце по ознайомленню з природою в роботі з дітьми.
Переглядів: 5482 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|