Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тижневі газети

Крім питань, що перекликаються з попередніми (щоденні газети), слід звернути увагу на такі:

• останні строки подачі матеріалів, звернень про висвітлення, час, коли передплатники отримують газету;

• наявність зв'язків з іншими редакціями газет у країні;

• ставлення газети до й Колонки гостей» або редакційних статей;

• територія розповсюдження газети і демографічна характеристи­ка передплатників;

• наявність у газеті тижневого «Календаря подій» і коли має пода­ватися оглядовий матеріал.

Додаткові канали інформації. Джерелами інформації для бага­тьох друкованих видань, радіо- і телестанцій є телеграфні агентства як вітчизняні, так і закордонні. Прес-секретар виборчої кампанії по­винен мати їх телефони, імена керівників центральних і місцевих від­ділень, прізвища репортерів, які висвітлюють те або Інше коло пи­тань, мати уявлення про політичну спрямованість таких агентств.

Необхідно також скласти список незалежних журналістів, які над­силають власні матеріали до різних засобів інформації.

Відомо, що, крім політичних партій, які мають власні засоби інфор­мації, є чимало громадських організацій, спілок, релігійних організацій, асоціацій, які також друкують і розповсюджують газети й бюлетені. Ця група організацій із готовністю відгукнеться на прохання надрукувати матеріали, в яких порушуються проблеми, які їх особливо цікавлять.

Порада. Поширюючи прес-релізи або надсилаючи запрошення, слід потурбуватися про те, щоб жодний інформаційний канал не залишився поза увагою. Преса надто чупгава'до того, тдоб бути в курсі всіх подій. Дуже важливо також постійно поновлювати контрольний список засобів інформації. У засобах масової Інформації, особливо на радіостанціях, часто трапляється перестановка кадрів. Якщо канди­дат стане надсилати матеріали не туди або не тій особі, шансів, що во­ни будуть надруковані чи обнародувані, мало.

Підхід до працівників засобів інформації

Проаналізувавши коло засобів інформації та їх можливості, пере­ходять до розробки стратегії ефективного підходу до них. Вона зале­жить від особливостей політичної ситуації, завдань кандидата й опо­нентів, їх особистостей. Головне: не боятися працівників засобів ін­формації, але ставитися до них з повагою.

Наведемо окремі поради, як спілкуватися з працівниками засобів інформації.

Нанести перший візит. Кандидат має особисто познайомитися з клю­човими працівниками місцевих засобів Інформації. Перший візит - це візит ввічливості, під час якого кандидат інформує працівників ЗМІ про свій намір балотуватися на виборну посаду та передає кожному з них добре підготовлений пакет для преси. Кандидата може супроводжувати прес-секретар. Ця довірена особа може нанести пізніше й окремий візит

Підтримувати контакти. Кандидат повинен зустрічатися з керів­никами засобів інформації і репортерами регулярно, а не лише тоді, коли в нього є що «продати». Він організовує щотижневі сніданки з ними сам на сам, візити і зустрічі типу «забіг на хвилинку».

Бути джерелом інформації. Робота репортерів - постійно шукати новини та Інформацію. Сенсації, події, повідомлення тощо - усе це їх­ній хліб, особливо в ринкових умовах. Якщо кандидат надає репорте­рам відповідну інформацію, він стає необхідним і важливим для них. Кандидат і його прес-секретар мають стати постійним і надійним джерелом Інформації для преси.

Використовувати телефон. Прес-релізи, безперечно, відіграють роль документів, що містять новини. Але новини можна повідомляти і телефоном. Кандидат телефонує репортерам, коли в нього є про що розповісти. Телефонне повідомлення кандидата вони можуть проци­тувати значно швидше. Прес-реліз, надісланий факсом, можна також швидко використати для поширення в засобах інформації.

Думати, перш ніж говорити. Кандидат може вважати якого-небудь репортера своїм добрим «товаришем», а потім бути шокованим небажаним або нищівним для його виборчої кампанії матеріалом, на­писаним цим «товаришем». Слід пам'ятати: завдання репортера по­відомляти новини (хороші вони чи погані), незважаючи на особисті стосунки. Кандидату і членам його команди треба остерігатися, адже все, про що вони говорять репортерові, може бути опублікованим. Контролювати ситуацію. Перш ніж розмовляти з репортером, кандидат або його прес-секретар повинні твердо знати, що вони хочуть по­відомити. Вони не дають репортерові збивати себе з пантелику або вкладати їм в уста чужі слова, володіють усіма тонкощами повідомлен­ня або проблеми, не дозволяють відволікати себе від теми інтерв'ю.

Бути професійним і співчутливим. Повідомляючи новини про хід кампанії, варто поступати так, щоб задовольняти запити і режим ро­боти засобів інформації, відповідати на всі телефонні дзвінки з боку преси. Слід не надсилати погано складеної інформації та уникати друкарських помилок.

Бути чесним. Ніколи не треба брехати репортеру. Зробивши це раз, можна втратити довіру назавжди. Якщо ж він поцікавиться чи­мось занадто делікатним, можна сказати, що це необхідно перевіри­ти, перш ніж давати відповідь. Однак кандидат і його команда нічого не доб'ються, відмовляючи подавати інформацію, яка і без них стане відомою громадськості. Крім того, не треба блефувати, відповідаючи на делікатні питання.

Не затівати бійки з тим, хто закуповує чорнила бочками, а папір тоннами. За пресою завжди залишається останнє слово. У ситуації, ко­ли штаб кампанії відчуває, що преса ставиться до кандидата несправед­ливо, спочатку необхідно переконатися, чи припустився репортер ми­мовільної помилки, чи справді хотів зашкодити йому. Якщо в інформа­ції виявлені серйозні перекручення, слід поставитися до ситуації так:

1. Зв'язатися з репортером і спокійно обговорити статтю. Запропо­нувати свої пояснення думки чи факту, але не встрявати в гостру суперечку.

2. Попросити про поправку, а не про спростування.

3. Попросити написати або поширити через ефір матеріал, що відоб­ражає точку зору кандидата.

4. Якщо репортер не погоджується, можна звернутися по допомогу до його керівника. Але слід мати на увазі, що так можна нажити собі ворога в особі репортера. У будь-якому випадку не треба зви­нувачувати його в тому, що він навмисне упереджений.


Читайте також:

  1. Бюджет редакції газети
  2. З листа селянина до газети (1921 р.)
  3. Загальне розуміння масової роботи редакції газети. Періодичне видання і його аудиторія
  4. Особливості моделі газети
  5. Тижневі газети
  6. Тижневі програми для засобів інформації




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Радіостанції | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.