Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТА Й ЗАВДАННЯ ПРАКТИКИ

Метою навчальної польової практики є:

- виявлення однієї з найважливіших закономірностей розвитку природи-сезонної ритміки, ознайомлення студентів із сезонними природними процесами та явищами й методикою їх вивчення;

- поглиблення теоретичних знань з основ природознавства та правознавства ботаніки та зоології;

- формування професійних умінь майбутніх вихователів з питань ознайомлення дошкільників з природою.

Завдання практики:

1. Підготувати фахівців дошкільних закладів до здійснення екологічного виховання дітей, формування розуміння в них причинно-наслідкових зв’язків у природі.

2. Ознайомити з основними біогенезами (екосистемами) своєї місцевості: парк; луки; степ; водойми.

3. Поглибити знання про рослинний і тваринний світ своєї місцевості.

4. Формувати естетичне сприйняття природи у майбутніх вихователів дошкільних закладів.

 

Важливою методичною умовою польової практики є її комплексність, зумовлена одночасним спостереженням за розвитком екзогенних рельєфоутворюючих процесів, гідрометеорологічними явищами та погодними умовами, сезонними особливостями в житті тварин та вегетації рослин.

У результаті польової практики студенти мають навчитися:

1) проводити фенологічні спостереження за об’єктами та явищами живої й неживої природи: рослинами, тваринами, птахами, комахами;

2) фіксувати та оформляти результати фенологічних спостережень;

3) знати представників рослинного й тваринного світу своєї місцевості;

4) вибирати на місцевості район для організації фенологічних спостережень та фенологічні об’єкти в його межах;

5) дотримуватись правил техніки безпеки під час польових робіт.

 

 

Календарний графік проходження практики

 

№ з/п Назви робіт Дата проведення Кількість годин Відмітки про виконання
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         




Переглядів: 154

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.