- виявлення однієї з найважливіших закономірностей розвитку природи-сезонної ритміки, ознайомлення студентів із сезонними природними процесами та явищами й методикою їх вивчення;
- поглиблення теоретичних знань з основ природознавства та правознавства ботаніки та зоології;
- формування професійних умінь майбутніх вихователів з питань ознайомлення дошкільників з природою.
Завдання практики:
1. Підготувати фахівців дошкільних закладів до здійснення екологічного виховання дітей, формування розуміння в них причинно-наслідкових зв’язків у природі.
2. Ознайомити з основними біогенезами (екосистемами) своєї місцевості: парк; луки; степ; водойми.
3. Поглибити знання про рослинний і тваринний світ своєї місцевості.
4. Формувати естетичне сприйняття природи у майбутніх вихователів дошкільних закладів.
Важливою методичною умовою польової практики є її комплексність, зумовлена одночасним спостереженням за розвитком екзогенних рельєфоутворюючих процесів, гідрометеорологічними явищами та погодними умовами, сезонними особливостями в житті тварин та вегетації рослин.
У результаті польової практики студенти мають навчитися:
1) проводити фенологічні спостереження за об’єктами та явищами живої й неживої природи: рослинами, тваринами, птахами, комахами;
2) фіксувати та оформляти результати фенологічних спостережень;
3) знати представників рослинного й тваринного світу своєї місцевості;
4) вибирати на місцевості район для організації фенологічних спостережень та фенологічні об’єкти в його межах;
5) дотримуватись правил техніки безпеки під час польових робіт.
Календарний графік проходження практики
№ з/п
Назви робіт
Дата проведення
Кількість годин
Відмітки про виконання
Переглядів: 154
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: