МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Esercizio di pronuncia.[t∫] - certo, pace, voce, centro, cinema, città; ciao, ciociara, cielo, fanciulla; [dჳ] - gente, gelo, giro, tragico; orologio, grigio, partigiano, ragione, già;
2. Leggete le parole di questa lista. Fate attenzione a come si scrivono: a) perché, farmacista, che, francese, piacere, scusa, faccio, cosa, civile, chiamo, Marchesi, quattro, come, americana, banca, Francia, certo, città; b) Giacomo, buongiorno, Inghilterra, dialoghi, algerino, Giuliana, ragazzo, già, Belgio, leggi, genitori, Germania, Ungheria, belga, giornalista, impiegato, Parigi, dialogo, giapponese, Gianni; c) barchetta, adagio, energico, gamma, coro, chiave, gusto, giusto, caro, chiaro, che, centro, fuga, giocare, cantare, mangiare, carta, gomma, girdino, ghiaccio, piacere, edificio, ufficio, inchiostro, giornale, spiaggia, stagione, cioccolata. 3. Ascoltate, queste parole contengono i suoni [k], [g], [[t∫], [dჳ].
4. Ora ascoltate di nuovo le parole dell’attività precedente e provate a sottolineare le sillabe che contengono i suoni [k], [g], [[t∫], [dჳ].
5. Ascoltate le parole della prima colonna, contengono i suoni [k], [g]. Provate a collegarli con i simboli della seconda colonna.
6. Ascoltate le parole della prima colonna, contengono i suoni [t∫], [dჳ]. Provate a collegarli con i simboli della seconda colonna.
Переглядів: 214 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|