МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема. Видатки бюджету на соціальний захист населення і соціальну сферу.1. Видатки бюджету на загальну середню освіту. 2. Видатки бюджетів на підготовку кадрів. 3. Видатки бюджетів на фінансування охорони здоров'я. 4. Видатки бюджетів на фінансування закладів культури і мистецтва. 5. Бюджетне фінансування розвитку фізичної культури і спорту. 6. Видатки бюджетів на соціальний захист населення.
Типові практичні завдання для підготовки до екзамену. Практичне завдання 1.Скласти кошторис бюджетної установи, використовуючи дані, наведені в таблиці 1. Таблиця 1
Примітка: на збільшення фонду оплати праці та нарахувань на нього спрямовуються кошти спеціального фонду кошторису. Залишок доходів спеціального фонду розподіляється в розмірах: – видатки на відрядження – 8%; – оплата послуг бюджетної установи – 25%; – капітальний ремонт – 46%. Практичне завдання 2.Скласти кошторис бюджетної установи використовуючи дані, наведені в таблиці 2. Таблиця 2
Примітка:На збільшення фонду оплати праці, нарахувань на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовуються спеціальні кошти. Залишок доходів спеціального фонду розподіляється в розмірах: – придбання предметів і матеріалів – 43%; – оплата послуг бюджетних установ – 31%. Практичне завдання 3.Обчислити місячний фонд оплати праці вчителів 1-4 класів загальноосвітньої школи, використовуючи дані, наведені в таблиці 3. Таблиця 3 І. Відомості про педагогічний персонал:
ІІ. Кількість учнів у школі – 450 осіб. ІІІ. Ставка заробітної плати завідувача навчального відділу на 10% нижча за оклад директора.
Практичне завдання 4.Обчислити кількість педагогічних ставок на один клас, середньорічну кількість класів, річний фонд оплати праці вчителів 5–9 класів середньої школи, використовуючи дані, наведені в таблиці 4. Таблиця 4
Практичне завдання 5.Обчислити суму бюджетних асигнувань на утримання загальноосвітньої школи, використовуючи дані, наведені в таблиці 5. Таблиця 5
Практичне завдання 6.Обчислити суму бюджетних асигнувань на утримання ВНЗ, використовуючи дані, наведені в таблиці 6.
Таблиця 6
Примітка: Частка студентів денної форми навчання – 65%. Практичне завдання 7.Обчислити фонд оплати праці лікарів, іншого медичного персоналу районної лікарні, використовуючи дані, наведені в таблиці 7. Таблиця 7
Практичне завдання 8.Обчислити суму бюджетних асигнувань на утримання комунальної лікарні хірургічного профілю, використовуючи дані, наведені в таблиці 8. Таблиця 8
Практичне завдання 9.На підставі даних, наведених в таблиці 9, необхідно обчислити розмір державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами. Таблиця 9
Примітка:У Гаворської Л.В. були ускладнені пологи.
Практичне завдання 10.Обчислити розмір допомоги малозабезпеченій сім’ї на підставі наступних даних про склад сім’ї та розмір доходів (таблиця 10) Таблиця 10
Практичне завдання 11.Розрахувати допомогу малозабезпеченій сім'ї з чотирьох осіб: батько, мати і двоє дітей 4 та 12 років. Батько отримував зарплату 4 місяці по 1250 грн. і 2 місяці по 1200 грн. Мати працювала на 0,5 ставки і отримувала 6 місяців по 680 грн.
Практичне завдання 12.Розрахувати допомогу одинокій матері, в якої 2 дітей віком 5 років та 9 років. Особа звернулася за призначенням допомоги 04.11.2014 року. Заробітна плата особи за останні 6 місяців наведено в таблиці 11. Таблиця 11
Практичне завдання 13. Розрахувати допомогу малозабезпеченій сім'ї, членами якої є: 3 дітей (віком 1,6; 5; 15 років) , батько – тимчасово безробітний, мати отримувала 2690 грн. в місяць. За допомогою звернулися 10.10.2014 року. Сім'я проживає у гірському населеному пункті.
Практичне завдання 14.Визначити кількість учнів і класів на 1 вересня поточного року та середньорічну кількість по групах класів типової школи, виходячи з даних, наведених в таблиці 12. Таблиця 12
У поточному році у перші класи буде прийнято 96 учнів, у п'яті будуть зараховані усі учні, що закінчили четверті класи, а у десяті – 70% учнів, що закінчили дев'яті класи.
Переглядів: 318 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|