Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пізнавальної діяльності


Цілі навчання математики у дошкільному віці полягають у:

· формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку;

· логіко-математичному розвитку дошкільників, що розуміється як зміни у пізнавальній сфері дитини;

· оволодінні дітьми дошкільного віку знаннями з математики відповідно до програмних вимог, викладених у Базовому компоненті дошкільної освіти;

· розвиток математичної мови у дітей дошкільного віку;

· формування первинних форм навчальної діяльності.

Зміст доматематичної підготовки полягає у формуванні уявлень про такі фундаментальні математичні об’єкти, як «множина», «число», «величина», «відношення» і на їх основі – із кількісним відношеннями, лічбою, усною та письмовою нумерацією чисел першого десятка, арифметичними діями додавання і віднімання, конкретними величинами (довжиною, масою, об’ємом, часом), геометричними фігурами, окремими видами простих задач.

Методи навчання – наочний, практичний, словесний, ігровий – використовуються комплексно, у різних сполученнях заради досягнення найкращих результатів навчальної діяльності.

Основною формою організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку виступає заняття. Серед інших форм можна назвати індивідуальні, парні, групові, фронтальні форми роботи.

 




Переглядів: 271

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.