Цілі навчання математики у дошкільному віці полягають у:
· формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку;
· логіко-математичному розвитку дошкільників, що розуміється як зміни у пізнавальній сфері дитини;
· оволодінні дітьми дошкільного віку знаннями з математики відповідно до програмних вимог, викладених у Базовому компоненті дошкільної освіти;
· розвиток математичної мови у дітей дошкільного віку;
· формування первинних форм навчальної діяльності.
Зміст доматематичної підготовки полягає у формуванні уявлень про такі фундаментальні математичні об’єкти, як «множина», «число», «величина», «відношення» і на їх основі – із кількісним відношеннями, лічбою, усною та письмовою нумерацією чисел першого десятка, арифметичними діями додавання і віднімання, конкретними величинами (довжиною, масою, об’ємом, часом), геометричними фігурами, окремими видами простих задач.
Методи навчання – наочний, практичний, словесний, ігровий – використовуються комплексно, у різних сполученнях заради досягнення найкращих результатів навчальної діяльності.
Основною формою організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку виступає заняття. Серед інших форм можна назвати індивідуальні, парні, групові, фронтальні форми роботи.
Переглядів: 271
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: