МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Економічна ефективність різних форм комерціалізації
3 табл.1 видно, що найменш ефективним є cпociб комерціалізації через продаж інформації про розробку, тобто, коли продаються результати інтелектуальної діяльності, права на яку не захищені охоронним документом — патентом або свідоцтвом. Відносно низька ефективність такого способу комерціалізації, як передання прав на ОПІВ за ліцензійними договорами ($ 15-50 тис). Набагато ефективнішим способом комерціалізації ОПІВ є розвиток бізнесу на основі ОПІВ з подальшим переданням його великій компанії або фондовому ринку. Зауважимо, що лінійнасхема комерціалізації ОПІВ, яка використовується при плановій економіці: розроблення ОПІВ у дослідному центрі —> передання ОПІВ на доопрацювання до НДІ —> запровадження технології на промисловому підприємстві — за умов ринкової економіки не спрацьовує. У сучасних умовах перспективною є схема комерціалізації ОПІВ, зображена на рис.3. За цією схемою ОПІВ розробляється в дослідному центрі (університеті, академії наук, науково-дослідному інституті тощо), потім разом з партнером (посередницькою фірмою), що має досвід з комерціалізації ОПІВ, створюється нова компанія, яка здатна довести ідею, розроблену в центрі, “під ключ”. Партнер також знаходить промислову компанію, зацікавлену у використанні нової технології, i яка може стати інвестором для нової компанії. Нова компанія виплачує НДІ ліцензійні платежі за використання ОПІВ. У paзi ycпixy проекту, нова компанія може надати НДІ нове замовлення на НДДКР i цикл повторюється. Ця модель комерціалізації ОПІВ успішно використовується у Великій Британії та у США, насамперед для комерціалізації ОПІВ, створених в університетах. Фактично за цією схемою розвивається бізнес для його продажу крупній корпорації або на фондовій бipжi (табл.1).
Переглядів: 164 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|