МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Якісні показникиØ Коефіцієнт технічної готовності ( т) – характеризує ступінь технічної готовності парку для роботи на лінії й визначається
т = Ат : Асп де: А т – кількість технічно справних автобусів А сп – облікове (інвентарне) число автобусів
Коефіцієнт технічної готовності парку за робочий день є основним показником, що характеризує рівень роботи технічної служби, і залежить: від інтенсивності експлуатації рухомого складу, наявності запасних частин, матеріально-технічної бази АТП і т.д.
Ø Коефіцієнт випуску парку на лінію ( в) – характеризує ступінь використання рухомого складу для роботи на лінії
в = Ае / Асп де: Ае – кількість автобусів в експлуатації.
Коефіцієнт випуску парку на лінію відрізняється від коефіцієнта технічної готовності парку на величину, що характеризує простої рухомого складу в справному стані, тому т в і він залежить: від дорожніх і кліматичних факторів, від технічного стану рухомого складу, від кваліфікації водія й т.д. Ø Час в наряді (Тн) визначається з моменту виходу рухомого складу з АТП до моменту повернення, без обліку часу на перерву
Тн = t пов – t виїзд – t пер, (год.) Тн = Тм + t н = Тм + l н / V т, (год.) де: t пов – час повернення рухомого складу в гараж t виїзд – час виїзду рухомого складу з гаража t пер – час перерви водія Тм – час на маршруті t н – час нульових пробігів рухомого складу l н – сумарне значення нульових пробігів рухомого складу V т – технічна швидкість рухомого складу
Ø Цикл транспортного процесу – це закінчений комплекс операцій, необхідних для доставки пасажирів. Таким циклом є рейс.
Ø Рейсом називається сукупність операцій при русі автобуса від початкового до кінцевого пункту маршруту. Рис. 1.3 Час рейсу автобуса t р = t рух + t пз * n пз + t кз, (год.) де: t рух – час руху автобуса на маршруті t пз – час простою автобуса на проміжних зупинках n пз – кількість проміжних зупинок t кз-час простою автобуса на кінцевих зупинках
Ø Час обертового рейсу автобуса Обертомназивається пробіг автобуса по маршруті в обох напрямках
Тоб = 2 * t р , (год.) Ø Число рейсів автобуса n р = Тм / t р, (год.) Ø Коефіцієнт використання пробігу ( ) – це відношення пробігу рухомого складу з пасажирами ( Lпп) до загального його пробігу (Lзаг) за певний календарний період часу: = Lпп / Lзаг Ø Коефіцієнт використання місткості ( вм ) – характеризує ступінь наповнення автобусів пасажирами. Розрізняють коефіцієнти статичного ( вм ст ) і динамічного ( вм д) використання місткості. Коефіцієнт ( вм ст. ) характеризується відношенням загального числа перевезених пасажирів за рейс до номінальної місткості автобуса
вм ст. = qф / qн де: qф – кількість пасажирів за рейс (фактична) qн – номінальна кількість пасажирів, що автобусу може провезти за 1 раз.
Оскільки коефіцієнт статичного використання місткості не відбиває залежності середньої відстані (lср ) поїздки пасажирів, тобто їхня змінюваність на маршруті, він мало відбиває фактичне використання автобусів і на практиці не застосовується. При плануванні й аналізі роботи автобусного парку вживається ( вм д), що визначається відношенням виконаної транспортної роботи в пасажиро-кілометрах до роботи, що могла бути виконана, якби на всьому протязі маршруту повністю використалася номінальна місткість автобуса.
вм д = (qф * lср) / (qн * L м * Р) де: lср – середня дальність поїздки пасажира L м – довжина маршруту Р – число рейсів за місяць.
Ø Швидкість руху автобусів На пасажирських автобусних перевезеннях розрізняють: а) максимальна швидкість (Vтах) – швидкість, що дозволяє розвити конструкція автобуса при максимальному використанні двигуна; б) допустима швидкість (Vдоп.) – визначається Правилами дорожнього руху, виходячи з умов безпеки руху й стану доріг.
Розрахункові швидкості: в) технічна швидкість (Vт) – це відношення пройденого шляху до сумарного часу витрат на рух автобуса на маршруті
Vт = L м / t рух, (км/год.)
г) швидкість сполучення (Vс) – це швидкість автобуса без обліку часу простою на кінцевій зупинці Vс = L м / (tр - tкз), (км/год.) д) експлуатаційна швидкість (Vе) – відношення пройденого автобусного шляху до суми часу, витраченому на рух, затримки із причин вуличного руху, стоянки на проміжних зупинних пунктах
Vе = L м / (tрух + tпз * nпз + tкз) = L м : tр, (км/год.)
Вона характеризує стан і рівень організації автобусних перевезень. При зростанні (Vэ) збільшується (Vс), скорочуються витрати часу на поїздки в автобусах і поліпшується культура обслуговування населення автобусним транспортом Vт Vс Vе Переглядів: 1869 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|