Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Diphthonge und Affrikaten; Strittige Fragen.

· Diphthonge G. Meinhold, E. Stock: Diphthonge sind Biphoneme Sie betrachten den zweiten Bestandteil der Diphthonge als kombinatorische Varianten der Phoneme: ([I] bei [aI], [ʊ] bei [aʊ], [Y] bei [ɔy])

N.S. Trubetzkoy; O. Kosmin, T.S. Bogomazowa, L.I. Hizko: Diphthonge sind Monophoneme. Diphthonge bilden mit den langen Vokalen untereinander phonologische Oppositionen:

meinen – mahnen Eile – Eule
sagen – saugen Feier – Feuer
Boote – Beute schauen - scheuen
Laute – Leute Schleife – Schlaufe

 

· Affrikaten. G. Meinhold, E. Stock: Affrikaten sind Phonemverbindungen. Affrikaten halten die Kommunikation ihrer Bestandteile für ausreichend.

 

N.S. Trubetzkoy, O.G. Kosmin, T.S. Bogomazowa, L.I. Hizko: Affrikaten sind Monophoneme. Affrikaten bilden mit den anderen Konsonanten und untereinander phonologische Oppositionen:

Pfanne – Panne Pflug – Flug tropfen – trotzten
rupfen - rutschen Zahl – Tal Herzen – heißen
Tatze - Tatsche Patsche – Patte Watschen – waschen

 

Assimilationen, Akkomodationen, Dissimilationen.

Assimilation (=Angleichung) – Lautprozess, in der ein oder mehrere Konsonantenmerkmale durch den Einfluss eines oder mehrere Merkmale eines anderen Konsonanten ähnlich gemacht werden. Die Assimilation der Artikulationsstelle: 1) in der Labialisierung: geben [ge:bm] 2) in der Palatalisierung: Kuh – Kühe 3) in der Velarisierung: Küche – Küchen 4) in der Nasalierung: Ordnung Die Assimilation nach der Artikulationsart: 1)Veränderung : lieber [liwɐ]; war [var] – [vaɐ], – [va:] 2)Verdoppelung : auffallen, aussehen, das sind Richtungen der Assimilation:

· regressive A : Ungarn [ŋ]

· progressive A : (eng.) passed (t)

· gegenseitige A : empfehlen [n]

· doppelseitige A : wohin

Dissimilation – Entähnlichung von Konsonanten durch den Einfluss anderer Konsonanten. Fuchs ([x] => [k]) ; Schmettenling => Schmetterling

Akkomodation – Angleichung von Vokalen an ihre harte konsonantische Umgebung oder welche konsonantische Umgebung Kuß, Dusche (Labialität); möglich, kämpfen (Palatalisierung)




Переглядів: 264

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.