МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Розкрити сутність методу бесіди в навчанні. Види бесід і вимоги до них.Це діалогічний метод навчання, при якому вчитель за допомогою вдало поставлених питань спонукає учнів або відтворювати раніше набуті знання, або робити самостійні висновки-узагаль-ненн на основі засвоєного фактичного матеріалу. Перевага бесіди у тому, що вона сприяє розвитку активності, самостійності учнів, формуванню переконань. Незважаючи на позитивні якості, бесіда не може бути універсальним методом навчання, оскільки вона вимагає витрати великої кількості часу, певного запасу знань для ЇЇ проведення тощо. Види бесід у залежності від дидактичної мети: 1. Вступнабесіда проводиться, звичайно, з учнями як підготовка до лабораторних занять, екскурсій, до вивчення нового матеріалу. 2. Повідомлювальнабесіда. Базується бесіда переважно на спостереженнях, що організуються вчителем на уроці за допомогою наочних посібників, записів на дошці, таблиць, малюнків, а також на матеріалі текстів літературних творів, документів. 3. Бесіда-повтореннявикористовується для закріплення навчального матеріалу. 4. Контрольнабесіда — для перевірки засвоєння знань. За характером діяльності школяріву процесі бесіди можна виділити 2 основних види: 1) евристична; 2) катехізична. Евристичнабесіда (від грец. знаходжу, винаходжу) — метод навчання, який передбачає, що вчитель уміло поставленими запитаннями скеровує учнів на формування нових понять, висновків, правил, використовуючи свої знання, спостереження. Під час евристичної бесіди учні у відповідь на поставлені запитання не повторюють завченого матеріалу, а за допомогою вчителя дають самостійні пояснення або роблять висновки на основі своїх отриманих раніше знань. Катехізичнабесіда. Катехізисом у старій школі називали підручник з релігії. У ньому подавалися релігійні догми у формі запитань і відповідей. Від учнів вимагали точного відтворення питання і запропонованої у підручнику відповіді. Згодом бесіди, спрямовані на відтворення відповідей, які вимагають тренування пам'яті, стали називати катехізичними. За формою проведення бесіди можуть бути: фронтальними (питання звернені до всіх учнів класу), індивідуальними(питання адресовані одному учневі), груповими (питання звернені до групи учнів). Вимогидо проведення бесіди: 1. Чітка постановка мети бесіди відповідно до мети та завдань уроку. 2. Наявність плану-пита'п-ника. 3. Правильна постановка питань: — стислість, доступність; — система питань, одне мусить логічно випливати з попереднього; — не допускати «каверзних» питань, уникати невизначених (що знаєте про...); — ставити питання всьому класу. 4. Виявляти гнучкість при проведенні бесіди. 5. Підбивати підсумки, робити висновки.
Переглядів: 1559 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|