Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Choose the right from of the Participle.

1. The (breaking/broken) dishes lay on the floor. 2. The (trembling/ trembled) children were given a blanket for warmth. 3. The (interesting/ interested) tennis match caused a great deal of excitement. 4. When James noticed the (burning/burnt) building, he called the fire department immediately. 5. The (smiling/smiled) Mona Lisa is on display in the Louvre in Paris. 6. The (frightening/frightened) woman only wanted to be left alone. 7. Our representative presented the (approving/approved) plan to the public. 8. The (blowing/blown) wind damaged the trees in the garden. 9. We were going to see the movie but our friends told us it was a (boring/bored) movie. 10. The (cleaning/cleaned) shoes were placed in the sun to dry. 11. We found it difficult to get through the (closing/closed) door without a key. 12. As we entered the (crowding/crowded) room, I noticed my cousins. 13. The police towed away the (parking/parked) cars because they were blocking the entrance. 14. The doctor did his best to convince that there was nothing seriously wrong with the boy, but the (worrying/worried) mother wouldn't calm down.

 

Read the following sentences where the Participle is used as an attribute. Define the position of the Participle and translate the sentences into Russian.

1. The discovery made by him is of great importance. 2. A man without a smiling face must not open a shop. 3. A man injured in the accident was taken to hospital. 4. The article, being typed now, will be published tomorrow. 5. For over 96 years, the formula for making coca cola has been a closely guarded secret. 6. We employ experienced personnel. We do not care which sex they are. 7. The question being discussed now, is of great importance. 8. At last the police captured the escaped prisoner.9. Which of the four men smoking by the fireplace is Ben? 10. In some countries there is a tax on things sold in the shops. 11. A few days after the interview, I received a letter offering me the job. 12. Most of the suggestions made at the meeting were very productive. 13. What was the name of the man arrested by the police? 14. They informed us- when they intended to deliver the goods ordered.

 




Переглядів: 446

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.