МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Особливості інженерно – геологічних вишукувань при вивченні фізико – геологічних процесів і явищ.
В природних умовах рельєф поверхні землі, склад і властивості верхніх шарів земної кори та гідрогеологічні умови безперервно змінюються під впливоматмосферних чинників, сили тяжіння та внутрішніх сил. Такі зміни називаються геологічними процесами, а зміни рельєфу чи складу і властивостей гірських порід під дією цих процесів – геологічними явищами. Геологічні процеси, які завдячують своїм розвитком інженерній ( перш за все будівельній) або господарській діяльності людини, називають інженерно – геологічними. Такі процеси підкоряються тим же фізичним законам , що і геологічні і призводять до схожих кінцевих наслідків щодо перетворення рельєфу місцевості, зміни складу, стану і властивостей порід та гідрогеологічних умов. Вони накладаються на природні геологічні процеси, активізують їх або сприяють їх затуханню. Співставлення природних геологічних процесів з інженерно – геологічними дозволяє підвищувати якість вишукувань, вибирати надійніші заходи для усунення їх шкідливої дії при будівництві та експлуатації будівель і споруд ( табл.. 3.20.)
Таблиця 3.20. Класифікація фізико – геологічних процесів
Головна мета вивчення фізико – геологічних процесів і явищ полягає в оцінці їх впливу і виборі заходів боротьби з несприятливою дією їх на будівлі і споруди. Для досягнення цієї мети слід вивчати умови і закономірності розвитку процесів і явищ, а саме: визначити їх типи та пов’язаність цих типів з певними видами грунтів, елементами і формами рельєфу, гідрогеологічними та криогенними умовами. Визначення цих закономірностей – це основа розробки прогнозу взаємодії будівель і споруд з грунтами, впливу фізико – геологічних процесів і явищ на стійкість проектованих будівель і споруд, а також впливу останніх на розвиток фізико – геологічних процесів. Загальна схема вибору методів вивчення фізико – геологічних та інженерно – геологічних процесів приведена в таблиці 3.21.
Таблиця 3.21.
В районах розвитку небезпечних геологічних процесів слід виконувати наступні додаткові вимоги до вишукувань. Переглядів: 284 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|