МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклади20. Прилад складається з трьох незалежно працюючих елементів. Ймовірність відмови кожного елемента в одному досліді дорівнює 0,1. Скласти закон розподілу числа елементів, що відмовили, в одному досліді. Розв'язування. Дискретна ВВ X (число елементів, що відмовили, в одному досліді) набуває значень: (жоден з елементів пристрою не відмовив), (відмовив один елемент), (відмовили два елементи) і (відмовили три елементи). Оскільки відмови елементів незалежні один від одного, ймовірності відмови кожного елемента рівні між собою, застосуємо формулу Бернуллі. Враховуючи, що за умовою (отже, ), одержимо: Контроль: Запишемо шуканий біномінальний закон розподілу Х,як ряд розподілу
21.В партії з 10 деталей є 8 стандартних. Навмання відібрано 2 деталі. Скласти закон розподілу числа стандартних деталей серед відібраних. Розв'язування. ВВ Х - число стандартних деталей серед двох відібраних деталей має наступні можливі значення: Знайдемо ймовірності можливих значень ВВ Х за формулою . (N – число деталей в партії, n - число стандартних деталей в партії, m - число відібраних деталей, k - число стандартних деталей серед відібраних), одержимо: Складемо шуканий закон розподілу:
Контроль: 22.Екзаменатор задає студенту додаткові питання. Імовірність того, що студент відповість на будь-яке задане питання, дорівнює 0,9. Викладач припиняє іспит, як тільки студент не відповідає на задане питання. Потрібно: а) скласти закон розподілу дискретної ВВ Х - числа додаткових питань, які задасть викладач студенту; б) знайти найімовірніше число заданих студенту додаткових питань. Розв'язування. а) Дискретна ВВ Х – число заданих додаткових питань набуває значень: Знайдемо ймовірності цих можливих значень. Величина Х прийме можливе значення (екзаменатор задасть тільки одне питання), якщо студент не відповість на перше питання. Ймовірність цього можливого значення дорівнює Таким чином, Величина Х прийме можливе значення (екзаменатор задасть тільки 2 питання), якщо студент відповість на перше питання (імовірність цієї події дорівнює 0,9) і не відповість на друге (імовірність цієї події дорівнює 0,1). Таким чином, Аналогічно знайдемо Напишемо шуканий закон розподілу:
б) Найімовірніше число заданих питань (найімовірніше можливе значення Х), тобто число заданих викладачем питань, що має найбільшу ймовірність, як видно з закону розподілу, дорівнює одиниці. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|